Video Jag har oxå gjort en film

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Ok... första gången jag gör en film. Missade lite i effekterna på vissa ställen såg jag nu :4skrika

I alla fall, ny hoj, ny kamera, ny på redigering. Första vändan på den här vägen för säsongen så det gick ganska lugnt. Ville egentligen ha hoj-ljudet men utan extern mic så blev det bara vindbrus, därav låten!

Ny på redigering som sagt var så den har säkert sina brister den med :tungan Men men, alla åsikter är välkomna!

PS, se den helst i HD!

EDIT: Va fan, Youtube-HDn ser inte alls ut som den gör på min dator :(

http://youtu.be/hYC4HRa5ymA

Last edited:
Bra första film! Det som saknas är väl lite fler vinklar, blir roligare att kolla på och inte så enformigt om man håller på längre. Sen är det bara att leka med olika inställningar och effekter, lite mycket kontraster(mörk) ibland kanske, men annars bra.

GJ! :tummenupp

Ger helt klart en skön känsla. Fler kamera vinklar, fler hojar, lite motorljud kanske? Keep em coming

Låten till klippen sätter ju känslan över filmen så helt klart ett mycket lyckat första försök.

Förjävla bra film!
Det dämpade ljuset och de dova färgerna lirar riktigt bra tillsammans med låten.

Psst, vad heter låten?

Instämmer i kritiken! Najs första film! Ser fram emot fler filmer från dej. Får en känsla av att dom kan bli grymma! :tummenupp

Oj vilken positiv kritik! Det trodde jag inte. Tack tack :rodnar

Bra första film! Det som saknas är väl lite fler vinklar, blir roligare att kolla på och inte så enformigt om man håller på längre. Sen är det bara att leka med olika inställningar och effekter, lite mycket kontraster(mörk) ibland kanske, men annars bra.

GJ! :tummenupp

Tack! Håller helt och hållet med dig. Jag får samla på mig lite mera material så att jag kan klippa in lite flera vinklar. Eller köpa på mig 2-3 kameror till :brinnerup

Och ja kontrasten blev för mörk. Såg det när jag körde den på TVn efteråt. Borde nog kalibrera min skärm till datorn haha.

Bravo! snyggt, vad är det för låt?
Edit: hittade den

Tack tack!

Ger helt klart en skön känsla. Fler kamera vinklar, fler hojar, lite motorljud kanske? Keep em coming

Tack! Japp håller med dig. Har problem med att få bra ljud dock. Om jag sätter kameran bakom ryggen så blir det hyffsat men vinkel är inte så rolig filmmässigt. Får investera i en extern mic helt enkelt.

Låten till klippen sätter ju känslan över filmen så helt klart ett mycket lyckat första försök.

Förjävla bra film!
Det dämpade ljuset och de dova färgerna lirar riktigt bra tillsammans med låten.

Psst, vad heter låten?

Det var det jag hoppades med låten så tack tack ska ni ha! Låten heter Into the fire med gruppen Thirteen Senses: http://open.spotify.com/track/0wXYhZtSSoX2jbAfIP2N2j

Instämmer i kritiken! Najs första film! Ser fram emot fler filmer från dej. Får en känsla av att dom kan bli grymma! :tummenupp

Haha ska bara samla på mig några timmar film till så ska det nog kunna bli något mer! Tack!

Ja nu när säsongen drar igång så hoppas jag kunna få mera filmer med olika vinklar, motorljud och andra hojar som syns oxå. Återigen, roligt med så positiv feedback :)

Är det en gopro kamera... eller egentligen skitsamma vilken kamera det är. Skär sönder en tvättsvamp och sätt över micen :tummenupp

Jag gillar den här filmen, perfekta effekter till låten som också var grym!
Vad är det redigerat i? Jag blir inte klok på afterfx eller vad det heter, jag skulle behöva något enklare :)

:tummenupp

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back