Läääääätt!JONQAS skrev:Maaaan!
vi får se till å ta nåt häftigt foto i sommar så vi kan bli, one united force on same picture...
![]()
:kandugedigfanpåmannenflino
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Läääääätt!JONQAS skrev:Maaaan!
vi får se till å ta nåt häftigt foto i sommar så vi kan bli, one united force on same picture...
![]()
OKej... Du ska få ett kort....Hultan skrev:Våga vara cool, säger jag bara... Ta ett kort nu hållis, I dare you...
Jag visste väl att du vågade.. You go girl!hållundan skrev:Kan ju inte vara sämre dock...
Nu skiner solen och tempen är på 5 grader... Jihaaa
Fuck yeah!!!JONQAS skrev:Yea!
YOU're the maaaan!!!![]()
Woha! Jag var dock mest nöjd med rövbilden. Undrar varför?!Hultan skrev:Jag visste väl att du vågade.. You go girl!![]()
hållundan skrev:Woha! Jag var dock mest nöjd med rövbilden. Undrar varför?!![]()
Nåt åt det hållet...JONQAS skrev:För att du gillar rosa...![]()
![]()
You see... I'm satisfied, as hell...bagerah skrev:tycker det regnar bilder lite här och var på forumet, med dig i nån svankande pose....![]()
kul att du e nöjd!![]()
Nä, hur skulle det se ut. Try me, jag kontrar, jag lovar.bagerah skrev:om det inte var för att mina byxor var hos en kollega för lite skrädderi, så skulle jag också ställa upp med en bildmen i nuläget känner jag att det skulle bli lite för privat... plus att man vill ju inte bräcka hållis
![]()
Ord!hållundan skrev:You see... I'm satisfied, as hell...
Sen är det jävligt kul att bjussa på sig själv också. Om folk inte gillar det?! Bryr jag mig, nä, inte speciellt mycket.![]()
Bräck honom bräck honom... Kom igen nu, jag vet att du vill!bagerah skrev:om det inte var för att mina byxor var hos en kollega för lite skrädderi, så skulle jag också ställa upp med en bildmen i nuläget känner jag att det skulle bli lite för privat... plus att man vill ju inte bräcka hållis
![]()
Hehe, du har fattat det, vi börjar få griller i huvudena! Maaaan, det är svårt nu så här innan det ljusnar...Zee skrev:Så detta är de tuffa grabbarns tråd, eh?![]()
Fan, vi måste få köra nu. Vi börjar ju bli smått galna, föfan..
Edit: Ok, inte smått galna. De är ju grundkravet för att ha sporthoj. Major galna då..![]()
hållundan skrev:Måste man stå sådär fräsigt med armarna i kors?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |