jag har licens!

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
för jag har varit i karlskoga på licenskurs.

tack till

* min granne som lånade ut en biljävel med krok på till mig. bilen kokade vid kungens kurva.
* preem som bjöd på kaffe som tröst för att vänsterblinkersen på släpet inte fungerade. kaffet spillde jag på tröjan.
* stiffy, pappa och miller för lån av alla spännband, trots att jag inte behövde dom.
* tom och machowoman för lånet av den jättesnabba r6:an. ni räddade min dag, min sommar, mitt liv.
* eus och hagster för att ni är så trevliga kurskamrater
* mamma för att hon lånade ut sin bil åt mig. visserligen vet hon inte om det, och det blir nog bäst om hon aldrig får veta.
* men absolut supermest mattias :kiss för hans kopiösa tålamod

nu ska jag bara skaffa krok till mammas bil, finsläp, fulhoj, talang och öhm... pengar. va kul!

:)

:katt

GSXR1100R skrev:
Utan knäpuckar :va

:D:D:D:D:D

Jag har också licens, eller ja, när jag löser ut den dvs! :)

Har haft skeeeeeeeeetakul!

Vill tacka alla schyssta människor som gör så att man vill verkligen vill köra rr. :tummenupp:

Speciellt tack till Mattias, Tom och Relapse som fulmekade min hoj och Don Q för lånet av verktygen så jag kunde fortsätta köra!

Jag vill också ha pengar och rejshoj! För er som vill sponsra så är det bara att höra av er ;)

Jepp, nu sitter man här med sin färska licenslapp. Hann snacka en del med vissa, mindre med andra & inget alls med några, men man var ju lite spänd, det var varmt & man var trött. Men det var ett par väldigt roliga dagar, det var kul att träffa er alla. Tack för att ni kom allihop! Hoppas vi ses på banan!

/X-up

Last edited:
MM, grymt gott att ha licensen. Lite stelt var det men jag kan inte gnälla, jag gjorde inget åt det. Var för fokuserad på alla regler o flaggor o andra saker. Hursomhelst, det var kul och det kanske låter konstigt men för mig var det ett minne för livet. Skitkul mao. Jag kan garantera att du var inte ensam om att vara nervis inför första körningen
bara att du var kvinna nog att tala om det. Men nu har alla den och jag hoppas alla e glada.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back