Ninja-Lisa
Sporthojsnörd
för jag har varit i karlskoga på licenskurs.
tack till
* min granne som lånade ut en biljävel med krok på till mig. bilen kokade vid kungens kurva.
* preem som bjöd på kaffe som tröst för att vänsterblinkersen på släpet inte fungerade. kaffet spillde jag på tröjan.
* stiffy, pappa och miller för lån av alla spännband, trots att jag inte behövde dom.
* tom och machowoman för lånet av den jättesnabba r6:an. ni räddade min dag, min sommar, mitt liv.
* eus och hagster för att ni är så trevliga kurskamrater
* mamma för att hon lånade ut sin bil åt mig. visserligen vet hon inte om det, och det blir nog bäst om hon aldrig får veta.
* men absolut supermest mattias
för hans kopiösa tålamod
nu ska jag bara skaffa krok till mammas bil, finsläp, fulhoj, talang och öhm... pengar. va kul!

tack till
* min granne som lånade ut en biljävel med krok på till mig. bilen kokade vid kungens kurva.
* preem som bjöd på kaffe som tröst för att vänsterblinkersen på släpet inte fungerade. kaffet spillde jag på tröjan.
* stiffy, pappa och miller för lån av alla spännband, trots att jag inte behövde dom.
* tom och machowoman för lånet av den jättesnabba r6:an. ni räddade min dag, min sommar, mitt liv.
* eus och hagster för att ni är så trevliga kurskamrater
* mamma för att hon lånade ut sin bil åt mig. visserligen vet hon inte om det, och det blir nog bäst om hon aldrig får veta.
* men absolut supermest mattias
för hans kopiösa tålamodnu ska jag bara skaffa krok till mammas bil, finsläp, fulhoj, talang och öhm... pengar. va kul!