Jag har krachat min älskling!!

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Fan oxå!

Mitt på storgatan 16:30 19/4-03, har en kompis i bil framför mej, han har en kärring framför sej. Hon tvärstannar helt utan anledning, polaren får nita o jag fattar väl vad som händer men man får ju en slags låsning i skallen så man trycker ju in bromshandtaget stenhårt eller iallafall för mycket så jag får cykeln lite för lodrätt och får ta emot mej mot polarens bagage lucka sen ner på backen med halva cykeln över mej. Ett skrap märke på knät o något konstigt utslag på foten men min älskling då!!!! Spräckt toppkåpa, lite skrap på höger bukkåpa och repor på min slipon. Det blir halvdyrt...
Fan oxå!!! Har ingen vagnskade försäkring heller, så det blir ju till att fixa flis! det måste vara någon annas fel än mitt!!

Plelle skrev:
...det måste vara någon annas fel än mitt!!
Tråkigt värre. Tyvärr får du bära hela skulden. Det är i lagens mening alltid den bakomvarandes fel.

Kan inte annat än lida med dig Pelle, fan så djävla surt :mad: ..... antar att det måste hänt när du åkte ifrån gymmet. Du får helt enkelt dränka dina sorger på krogen ikväll :öl

//Martin

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back