Jag har kommit till insikt

  • Thread starter Thread starter McB
  • Start date Start date
Vad du behöver är en sådan här:

suzuki_GSX_1400.jpg


Det är en Bakker, 1400cc och 200 rabiessmittade ponnys.
 
PutteLiten skrev:
r1666:
Det var faktiskt hojen som hittade mig... :D
Jag sa att jag ville ha en TLR och vipps så vart det en ett par PM till mig. :)
303s Black Beauty lockade så hårt att jag gick till bonken... :rock

välkommen till "de riktiga hojarnas" klubb då :tummenupp

anmäl dig till twin O muller festen
 
McB skrev:
R6:an är mycket trevlig att svänga med, där håller jag med dig. Faktiskt stor skillnad, man får kämpa lite mer med R1:an.

Men, som de säger, nothing beats cubic inches.

ojjj... killen har vaknat! :rock
 
r1666 skrev:
välkommen till "de riktiga hojarnas" klubb då :tummenupp

anmäl dig till twin O muller festen

Tackar. :)

Redan anmäld - jag har redan en 1200cc Twin. ;)
(som dock inte passar så bra på bana, där jag hade tänkt framföra TLRen mest)

Bullen = Gata
TLR = Bana

En plan som lär spricka så fort någon visar intresse av att köpa Bullen... :)
 
PutteLiten skrev:
Blejden är Volvon... :fakta

(dvs den bara går och går... :) )

Snaaaart är TLRen min. :D
bara 17 timmar kvar... :crash

:rock

Nu blir jag avis :D ...men jag ska vara snäll, om du ger mej bullen så ska jag sluta vara avis... ett litet tag iaf :D Om inte annat så vill jag iaf se TLR'en antingen på Bivarödsrakan eller i Sjöbo, hehe :tummenupp
 
PutteLiten skrev:
Tackar. :)

Redan anmäld - jag har redan en 1200cc Twin. ;)
(som dock inte passar så bra på bana, där jag hade tänkt framföra TLRen mest)

Bullen = Gata
TLR = Bana

En plan som lär spricka så fort någon visar intresse av att köpa Bullen... :)

just fan ja!! det är ju en twin :skrämd

coolt iaf :)
 
Kwack o bläjd e inget för dig McB.....R1 o sukka e dina alternativ, föreslår att du går o testar båda hojarna o sen avgör vad du vill ha.....för att ligga på 15000varv hela tiden e inte så kul....
 
McB skrev:
Där har du en poäng faktiskt. Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. :confused:

Vill du fortfarande ha lite mer pulver, men fortfarande svänga lite, så är det faktiskt bra med tryck även i en gixxer750. Inte alls lika jobbig att bryta ner som en r1'a eller gixxer1000.
 
oFFkeFF skrev:
Vill du fortfarande ha lite mer pulver, men fortfarande svänga lite, så är det faktiskt bra med tryck även i en gixxer750. Inte alls lika jobbig att bryta ner som en r1'a eller gixxer1000.

Eller så köper du den ex-Cralle Yamaha OW-01:a som säljs här på forumet.
Stark, speciellt med FZR1000 motorn, lättare och med fjädring som bajsar på R-1, Gixxer what ever.

DET är en cool hoj. Annars behåller du R-6:an.
 
PutteLiten skrev:
Japp. Den är MIN! :rock
Eller, ja, 303 ska ha lite papperslappar av mig, och så ska jag förflytta mig 60 mil, sedan är den min. :)

Hmm, kommer inte att göra striitfajter av den i år ialla fall - håller med. Den är för grymm som den är. :)
Faaaaast, jag ska kyckla till det lite och sätta på backspeglar - jag kan fan inte med att köra utan. Jag har provat men snutnojan når oanadehöjder...
Och så ska jag sätta på blinkers, lite onödigt att få böter för sådant... (jag är i Halmstad lite då och då och där finns Kaj the Mean police... :eek: :eek: )
Fråga Fluppen om Kaj... :)

Fast, du har favoritfärgerna på din TLR, så såååå avundsjuk ska du minsjäl inte vara. Tittade på en sådan redan för 2 år sedan. Men då vart den för dyr för mig. :(
Klart, 303s(soon to be PutteLitens) har ju lite (hehe) extra godis på sig. :D

Mmm, jo den har ju en hel del godis, mycket man skulle vilja lägga vantarna på där :fakta

Grattis som fan då!!
Och ursäkta McB för att vi spammar sönder din tråd men jag blev ju bara sååå uppihejsan över Martins (numera Puttelitens) hoj.

Putteliten: Vänta bara tills du startar upp den första gången.. ujuj vilket sound ! :rock

Du kommer nog ta mången R1, SP1, Ducce, Gixxer skalp med den på banorna i sommar. :bow
 
J-Bone skrev:
Du kommer nog ta mången R1, SP1, Ducce, Gixxer skalp med den på banorna i sommar. :bow

Nåja, det är ju fortfarande en TL1000R, alltså. En och annan FZR1000 kan man kanske köra om.
 
oFFkeFF skrev:
Vill du fortfarande ha lite mer pulver, men fortfarande svänga lite, så är det faktiskt bra med tryck även i en gixxer750. Inte alls lika jobbig att bryta ner som en r1'a eller gixxer1000.

Japp! Gixxer 750 är ju en bra kompromiss. Lite mer hk än 600cc och lite lättare än 1000cc.
 
Goodstuff skrev:
Eller så köper du den ex-Cralle Yamaha OW-01:a som säljs här på forumet.
Stark, speciellt med FZR1000 motorn, lättare och med fjädring som bajsar på R-1, Gixxer what ever.

DET är en cool hoj. Annars behåller du R-6:an.

Håller med, ruskigt frän hoj !
 
Mattias skrev:
Nåja, det är ju fortfarande en TL1000R, alltså. En och annan FZR1000 kan man kanske köra om.

Haha :D

Jag hörde att en viss Mattias var riktigt sugen på att köpa en viss sådan traktor för inte så länge sen. ;)
 
J-Bone skrev:
Du kommer nog ta mången R1, SP1, Ducce, Gixxer skalp med den på banorna i sommar. :bow

Mja... påstår du att en TLR är en bättre banhoj än en 996, R1 eller en gsxr1000? huh.. varför ser man aldrig någon på banorna då?

/B
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top