Jag har köpt en ny motorcykel - tråden

checkster

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2008
Ort
Umeå
Hoj
Helst Yamaha , men öppen för det mesta

OceanK

Sporthojsnörd
Gick med
28 Apr 2020
Ort
Mölndal
Hoj
Aprilia Tuono V4 1100 Factory 2020, BMW GS 750 2019
Jag har också varit sugen på en sån, dom ser riktigt roliga ut , jag vet dock inte vad jag skulle ha den till eller hur trött den skulle kännas med mina 110kg+ , men det är väl sån köp som är roligast, dom helt onödiga
Hahaha jag har ingen aning om vad jag ska ha den till. Men sjukt rolig o ha en i garaget iaf. Fick upp den i 110km/h o då var den rätt sketchy. Blir nog mest flip flop o dra till stranden eller sjön som ligger stenkast bort. Kanske till glass kiosken.
 

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Ort
Nej
Hoj
Flera

hannuse

När resan är målet
Gick med
4 Apr 2013
Ort
Kainulasjärvi
Hoj
13st Yamaha
Tur att man har vänner!
Mycket tack vare "checkster" och den inbyggda ruttna impulskontrollen, så kunde man komplettera sitt garagepussel idag.
Halva nöjet är ju att träffa fantastiska människor, får en hel del historia (inte bara om hojen).
Blocket kan helt klart leverera bra som socialt media, om man träffar rätt.
Hur som helst så blir det lite puts och pillrande i vinter, känns skönt att ha en aktivitet att se fram mot.

TW200_2.jpg
 

lillalbin

Sporthojsnörd
Gick med
25 Jun 2019
Ort
söderhamn
Hoj
1999 honda vfr800 honda varadero
Hej på er. Köpte en Honda Varadero 1000 i Torsdags. Kanske inte en sport-hoj men kamraterna säger att det går fortare nu...Ställde undan vfr-en idag. Varaderon väntar på Mer sol... Hejsan på er...
 

isidor 1

Sporthojsnörd
Gick med
18 Nov 2010
Ort
Ulricehamn
Hoj
ktm690 enduro r 2011Yamaha MT09 årsmod14 Honda vtr 07såld Kawasaki er6F 09 såld defenda pro250x års mod 12 såld Suzuki 350 L ÅRS MOD 91 såld husqwarna wr360 års mod 95 såld atv hi-bird 200cc såld
Tur att man har vänner!
Mycket tack vare "checkster" och den inbyggda ruttna impulskontrollen, så kunde man komplettera sitt garagepussel idag.
Halva nöjet är ju att träffa fantastiska människor, får en hel del historia (inte bara om hojen).
Blocket kan helt klart leverera bra som socialt media, om man träffar rätt.
Hur som helst så blir det lite puts och pillrande i vinter, känns skönt att ha en aktivitet att se fram mot.

View attachment 464958
Såg riktigt fin ut
 

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Småland
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + VTR
Tur att man har vänner!
Mycket tack vare "checkster" och den inbyggda ruttna impulskontrollen, så kunde man komplettera sitt garagepussel idag.
Halva nöjet är ju att träffa fantastiska människor, får en hel del historia (inte bara om hojen).
Blocket kan helt klart leverera bra som socialt media, om man träffar rätt.
Hur som helst så blir det lite puts och pillrande i vinter, känns skönt att ha en aktivitet att se fram mot.

View attachment 464958
Vem är vem på bilden...?
 

hannuse

När resan är målet
Gick med
4 Apr 2013
Ort
Kainulasjärvi
Hoj
13st Yamaha
Vem är vem på bilden...?
Ha ha, herren till höger är dåvarande ägaren, kamraten till vänster är min "partner in crime".
Tyvärr kan jag ju inte avslöja namnet på grund av GDPR, men mest eftersom att resan inte var sanktionerad från "högre ort" :)
Vi har gjort många resor tillsammans för att rädda tvåhjuliga farkoster från hemska öden! :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top