Jag har köpt en ny motorcykel - tråden

Toyman, du är min favorit, jag önskar jag hade plats, ekonomi, och spirit att göra det du gör, priceless.
Det var ett par år sen vi sågs, och jag hoppas vi ses på mässan 2017.

Tack Toyman för en underbar berättelse, helt i min smak, som älskar att bila (och nu snart hoja) runt i olika länder, och grattis till en grym hoj :yoparty:tummenupp

Köpte mig en till hoj till garaget och denna gång vart det en fin XT660X -06 som såldes via köp/sälj. Verkligen en mysig hoj att åka runt på ��

Goffen:
Stort grattis!
Det är en sjuhelsikes hoj! Ta det nu bara jävligt lugnt i början. Den bygger fart som en Gripen, och man märker det knappt. Crossplanemotorns avgaljud kamouflerar det på nåt märkligt sätt.

Ja annars blir jag besviken! 12an va lite trött tycker jag nog allt hoppas denna levererar! Tack Tack

12788880_1196586637035330_2007261653_o.jpg
Köpte mig en KTM RC125, Grymt utseende och bra prestanda! men skulle inte sitta fel med lite mer kraft.

Berätta gärna vad du tycker om den.. allt från körupplevelsen, sittställningen (hur lång är du?).. ja allt som är positivt och mindre positivt.. negativt finns väl inte på en sån maskin!?!? :gnissla:)

Har bara kört 15 mil än så länge och har ej provkört några andra nya literklubbor att jamföra med, så inlägget kan tas med en skopa salt men överlag känns hojen helt underbar.

Är cirka 180cm och sitter helt perfekt. Om jag jämför med min tidigare gsx-r600 så känns den minst lika lätt om inte ännu mer lättsvängd. Märks inte att det är en literhoj!

10 av 10 än så länge! :tummenupp

Köpt och köpt, jag bytte bort min kawabobber mot denna igår. Har i princip redan sålt den till en kollega, så snart sitter man på en liten hög med pengar och vet inte riktigt vad jag ska köpa istället...
Åh, dessa I-landsproblem!
IMG_20160416_193822.jpg

Ville passa på o testa senaste modellen jag börjar ju bli gammal och snart har man väl inte råd att äga en såndäringa best så det fick bli en ny nu.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT