Jag har köpt en ny motorcykel - tråden

Första gången jag såg den tyckte jag att den var ful. Inte längre. Den har verkligen växt för mig.

Som grodögonen på Speed triple back in the days...

Jag är avis!
Håller med, tyckte kanske inte den var direkt ful men det var några detaljer jag inte riktigt kom överens med från början på 701. En av detaljerna har jag redan fixat, den där flat track-inspirerade sidokåpan under sadeln har jag plockat bort. Nästa är kåpan runt framlampan, där gillar jag Vitpilens renare design. Men lite mer jobb och pengar med att byta den, tyvärr.

401 tycker jag däremot fungerade direkt för mig, designmässigt :) KTM/Husqvarna är inne på rätt spår rent generellt, i mina ögon, med Vit- och Svartpilarna.

Ja. förhållandet tog slut för ett par år sedan och sedan dess har jag varit tvungen att fatta egna beslut. Så det är hennes fel.
Aah, du använder hennes logik mot henne. Hon har lärt dig väl min unge padawan.

Den här hojen köpte jag ny 2009. Jag sålde den 2011 till en kille, som idag sålde tillbaka den till mig. ?

Bifogat

• PXL_20220322_185337034.jpg
    PXL_20220322_185337034.jpg
    2.8 MB · Visningar: 118
Den här hojen köpte jag ny 2009. Jag sålde den 2011 till en kille, som idag sålde tillbaka den till mig. ?
Jäkla tuff hoj det där. :tummenupp

Jag väntar på möjligheten att göra samma sak med min RSV Mille som jag köpte ny och sålde vidare 2010. Det är de där gamla kärlekarna som är svåra att komma över.

Jäkla tuff hoj det där. :tummenupp

Jag väntar på möjligheten att göra samma sak med min RSV Mille som jag köpte ny och sålde vidare 2010. Det är de där gamla kärlekarna som är svåra att komma över.
Jag hade sån tur så killen som köpte den av mig messade här på Sporthoj. Och då kunde jag inte låta bli.
Det fån bli nån/några bandagar i år och se om jag kommer ihåg hur man svänger med en sån här grej. :)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back