Jag har J**ligt tråkigt!!

BillSkullman skrev:
...Trodde helt klart väktare skulle va ett spännande och omväxlande jobb, men ack så fel jag hade..

Det tycker jag nog allt att det kan vara. Brukar köra lite extra på ett sjukhus, och det kan vara intressant att leta efter beväpnade dårar som skall frita patienter på psykavd mm. Men vad har man att vara rädd för, man har ju en *host* stor skräckinjagande batong. Lite extra krydda i vardagen när man tröttnar på tentapluggandet.

snacka om att ha tråkit???

jaa!! jag står här på macken och gör fanemej INGENTING!!! det kommer in i snitt typ 10-20 kunder/timman.. snacka om att det suger pung.
dessutom är ACn paj så mansteks här inne.. KAN INTE KOMMA OCH SNO MIG ELER NÅT!?!?

Tack Johanna! Att göra om Ingen vill veta var du köpt din tröja - låten på boyahed-sidan var ju bara hur kul som helst. Jag fick t.ex. den underbara textraden: Ingen vill röra vid dina ögonbryn fastän du har en härlig simring! :D

Shit vad tråkigt jag har...

Sitter ensam på jobbet den här veckan, och det finns knappt ett skit att göra.
Har spelat massor av spelen på sidorna som rekommenderats ovan... men det är inte kul i längden :huvet

Ingen som har lust att komma förbi (Karlaplan) och käka lunch eller bara skryta om sin båge eller nått? :va

Lartes skrev:
Shit vad tråkigt jag har...

Sitter ensam på jobbet den här veckan, och det finns knappt ett skit att göra.
Har spelat massor av spelen på sidorna som rekommenderats ovan... men det är inte kul i längden :huvet

Ingen som har lust att komma förbi (Karlaplan) och käka lunch eller bara skryta om sin båge eller nått? :va

:o, tråkar också ihjäl mig, surfat sönder de flesta sidor och postat 100 replies på alla tänkbara forum inkl denna inatt/dag. Det blev att hoppa över sömnen inatt för få ordning på dygnsrytmen igen (vaknade halv 9 på kvällen igår :( ) så fler roliga länkar och mer att göra behövs för att hålla mig vaken tills jag kan sova normallångt!

:hihi välkommen till verkligheten då hihihi ska du har mer obyte ska du jobba natt säger jag då......jobbat som nattväktare i 4 år.....kul kul anser jag.
(ja jag jobbar dag men jag jobbar bara ett tag för min sömn inte fungerar som den ska :tungan )
Vilket bolag jobbar du åt?

BillSkullman skrev:
Funderade ett tag på att leja nån som skulle springa runt och typ utlösa larm så man skulle ha nåt att göra :)
Trodde helt klart väktare skulle va ett spännande och omväxlande jobb, men ack så fel jag hade..

Sitt och plugga eller läs något. Du har ju världens chans att få betalt för att utbilda dig vidare till nått. Vad vet jag inte och jag hatar att plugga själv men du kanske gillar det

Ja men vad ska man göra istället då? Provat på en del men inget som jag fastnat för? Hoppas på polishögskolan till våren, oroa er inte grappar, ska inte bli mc polis. Hoppas på kriminaltekniker.. Men nåt annat under hösten kanske vore nåt?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti