Jag har inte haft ett OS-silver i näven.

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Jag och polarn var på hockeyn igår och vid våra platser stod en tjej han kände. Hejade snabbt och i sorlet så hörde jag inte så mycket vad hon surrade om förutom att hon var lite osäker på vart hon skulle sitta. Sen börjar hon gräva i väskan som bla innehöll en blågul tröja, hon får tag på vad som liknar hennes key-batch (stavning?) tänkte fan vilket fult "nyckelsnöre" sen sliter hon upp sitt OS-silver från damhockeyn. Jag tittar 0.001 sek på den samtidigt som hon drar upp den ur väskan då sätter jag mig på våra platser 3 stolar bort.

Sen kommer polarn "Jaha då har man hållit i ett OS-silver"

Då faller poletten ner vad det var hon drog upp ur väskan och skulle visa :huvet
Hon skulle ju visa sitt OS-silver och jag helt obrydd satte mig ner.

Iofs så hade inte mitt liv varit särskillt bättre bara för att man haft en medalj i näven men det kunde varit en kul "jag mötte lassie"-grej.

Sen loosade MoDo oxå, jävla soplag. :mad:

Nåja, du kan ju glädja dig med att du inte behöver vara avundsjuk på polaren pga av tjejen iaf, för det fanns inte en enda snygg brud med i hela os-truppen :mad:

Dee_cati skrev:
Nåja, du kan ju glädja dig med att du inte behöver vara avundsjuk på polaren pga av tjejen iaf, för det fanns inte en enda snygg brud med i hela os-truppen :mad:

Nej den tjejen väger säkert lika mycket som mig om inte mera, jävlar vilken bajslåda.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg