Jag har hoj!!

Jag kör med en komplett nyrenoverad Aprilia Af1 Sport...Motorfan kostade 11500 att renovera... Motorras efter att vevstaks lagret gått.. :mad: Men nu tickar den på i ca 160 med ett otroligt fint axx...Vill ut och köra med er men bor så jeffla långt bort!!!! :( UUÄÄHH

God_Of_Aprilia skrev:
Jag kör med en komplett nyrenoverad Aprilia Af1 Sport...Motorfan kostade 11500 att renovera... Motorras efter att vevstaks lagret gått.. :mad: Men nu tickar den på i ca 160 med ett otroligt fint axx...Vill ut och köra med er men bor så jeffla långt bort!!!! :( UUÄÄHH

Tjenare Apriliabroder ! Du och jag kan säkert ta oss en tur nån dag ! Min motorn är också helrenoverad nyss, dock kom jag billigare undan än vad du gjorde :tungan Kul att se en annan AF1:a i trakten !

Last edited:
NatoN skrev:
Tjenare Apriliabroder ! Du och jag kan säkert ta oss en tur nån dag ! Min motorn är också helrenoverad nyss, dock kom jag billigare undan än vad du gjorde :tungan Kul att se en annan AF1:a i trakten !

Najs att du bor i Uppsala NatoN... inte så långt att åka vill säga...visst skulle det vara schita kuligt att åka lite.. :banana (ska bara fixa kökortet) klarade teori provet idag...uppkörning den 9 september.. :hihi

God_Of_Aprilia skrev:
Najs att du bor i Uppsala NatoN... inte så långt att åka vill säga...visst skulle det vara schita kuligt att åka lite.. :banana (ska bara fixa kökortet) klarade teori provet idag...uppkörning den 9 september.. :hihi

Ja fixa det först så löser sig resten ;)

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back