Jag har, har du??=)

Är jag tuff för att jag var och bes. en hoj ????

DET är tuffare o modigare än köra i 200 plus o skryta här:krama:tummenuppDu är undantagen.

Även om jag själv har gjort sådant, så är det inget jag behöver skryta om härinne, de blir så jävla fel(menar inte besiktingen nu ha ha)Tror inte det är sådanna här vårtrådar vi behöver för vårt rykte, med nya medlemmar som läser sådanna hära trådar växelvis med " körkort 2010" och är "wannabie"

För min del kan moderatorer stänga sådanna här förbannade skittrådar då det skryts och UPMMANAR alla att vågar, törs du mm, som kan innebära att vi får läsa om personer senare och sörja dem i olyckstråden och minneslunden.

Nej väx upp och ta ert ansvar i skrift! Sen om ni gör det ni skriver om, vilket i princip alla härinne gjort, måste man skryta om det:va

Last edited:
DET är tuffare o modigare än köra i 200 plus o skryta här:krama:tummenuppDu är undantagen.

Även om jag själv har gjort sådant, så är det inget jag behöver skryta om härinne, de blir så jävla fel(menar inte besiktingen nu ha ha)Tror inte det är sådanna här vårtrådar vi behöver för vårt rykte, med nya medlemmar som läser sådanna hära trådar växelvis med " körkort 2010" och är "wannabie"

För min del kan moderatorer stänga sådanna här förbannade skittrådar då det skryts och UPMMANAR alla att vågar, törs du mm, som kan innebära att vi får läsa om personer senare och sörja dem i olyckstråden och minneslunden.

Haha du e fan inte normal. Lär dig förstå när det är en skämttråd. :) :fyllisar

Haha du e fan inte normal. Lär dig förstå när det är en skämttråd. :) :fyllisar

Jo jag är normal OCH nykter:) Det säger alla här på låsta avdelningen..

Skämt är adjektiv av Skämd och betyder "ruttet" så det stämmer då:tungan

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey