Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ljudet var faktiskt lågt från början tyvärr, komprimeringen är ordentlig, men jag tycker att efter som folk typ kollar en gång på en rulle så spelar det ingen roll om det är medelkvalisort.. Budskapet går ju fram!Långa farbron skrev:Är nog lite hårt komprimerade,antagligen därför man inte ser att det står Pilot road på däcken också.
Hultan skrev:Ljudet var faktiskt lågt från början tyvärr, komprimeringen är ordentlig, men jag tycker att efter som folk typ kollar en gång på en rulle så spelar det ingen roll om det är medelkvalisort.. Budskapet går ju fram!
Roliga filmer i alla fall!
Snart slår vi våra kloka huvuden ihop och filmar ännu mer fabbron!
prise skrev:Varje gång jag öppnar .wmw filer så blir visningen helt cp... Alla färger är fel, den här filmen var t.ex. helt grön för mig med orange text här och var.. codec som saknas? I så fall vilken!?![]()
Gixxer 1 skrev:Outlaw filmen gick ju inte av för hackor alltså....bara inse att så tuff kommer man aldrig att bli(Kör med fel färg på ställ och mc verkar det som. Inte blir det bättre av att ljudet på outlawbiken var så öronbedövande högt
)
Skön film med mycket ironi, sånt är alltid kul att se påSer fram mot lite mer film framöver!
Långa farbron skrev:Jag har sagt det innan och jag säger det igen,Ljudet av dom två Honda orginalblåsen har samma inverkan på kvinnor som näverluren i fäböjäntan har![]()
Långa farbron skrev:Tack Mary för lånet av kamera.
Vaektra skrev:Jag hade säkert gillat filmerna om jag kunde se dem, är det bara jag som är kasseller är det nå´t fel?
UrbanTiger skrev:Bra jobbat![]()
När får jag mina 500 spänn![]()
UnderDOG skrev:JAG vill se!!![]()
Kört mycket ännu Långa Farbrorn?
Vi träffades på mässan tror jag, stämmer?
//A.
UrbanTiger skrev:Gör det du... under tiden ringer jag min advokat![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |