Jag har gjort en film!!

Långa farbron skrev:
Är nog lite hårt komprimerade,antagligen därför man inte ser att det står Pilot road på däcken också.
Ljudet var faktiskt lågt från början tyvärr, komprimeringen är ordentlig, men jag tycker att efter som folk typ kollar en gång på en rulle så spelar det ingen roll om det är medelkvalisort.. Budskapet går ju fram! :)

Roliga filmer i alla fall!
Snart slår vi våra kloka huvuden ihop och filmar ännu mer fabbron!

Varje gång jag öppnar .wmw filer så blir visningen helt cp... Alla färger är fel, den här filmen var t.ex. helt grön för mig med orange text här och var.. codec som saknas? I så fall vilken!? :confused:

Rolig film, självdistans är roligt :tummenupp

Ps: jag såg en felstavning i en av förtexterna :7peta
" Det var torr och grusfritt"

Hultan skrev:
Ljudet var faktiskt lågt från början tyvärr, komprimeringen är ordentlig, men jag tycker att efter som folk typ kollar en gång på en rulle så spelar det ingen roll om det är medelkvalisort.. Budskapet går ju fram! :)

Roliga filmer i alla fall!
Snart slår vi våra kloka huvuden ihop och filmar ännu mer fabbron!

Stämmer!

Mitt budskap är att:
Det är inställningen som räknas inte vilken hoj eller utrustning som man har,så länge man har roligt.

prise skrev:
Varje gång jag öppnar .wmw filer så blir visningen helt cp... Alla färger är fel, den här filmen var t.ex. helt grön för mig med orange text här och var.. codec som saknas? I så fall vilken!? :confused:

Prova att ta hem VLC den spelar allt.

Outlaw filmen gick ju inte av för hackor alltså....bara inse att så tuff kommer man aldrig att bli :( (Kör med fel färg på ställ och mc verkar det som. Inte blir det bättre av att ljudet på outlawbiken var så öronbedövande högt :tungan )

Skön film med mycket ironi, sånt är alltid kul att se på :tummenupp Ser fram mot lite mer film framöver!

Gixxer 1 skrev:
Outlaw filmen gick ju inte av för hackor alltså....bara inse att så tuff kommer man aldrig att bli :( (Kör med fel färg på ställ och mc verkar det som. Inte blir det bättre av att ljudet på outlawbiken var så öronbedövande högt :tungan )

Skön film med mycket ironi, sånt är alltid kul att se på :tummenupp Ser fram mot lite mer film framöver!

Jag har sagt det innan och jag säger det igen,Ljudet av dom två Honda orginalblåsen har samma inverkan på kvinnor som näverluren i fäböjäntan har :brynad

Långa farbron skrev:
Jag har sagt det innan och jag säger det igen,Ljudet av dom två Honda orginalblåsen har samma inverkan på kvinnor som näverluren i fäböjäntan har :brynad
:rofl :rofl :rofl Tur för mig att frugan liknar "min" vid falukorven i samma film :rolleyes:

Långa farbron skrev:
Tack Mary för lånet av kamera.

:lol Vassego! Men du fabbron du verkar ju helt livsfarlig! :7peta

Hade jag vetat innan att du va en sån outlaw hade jag slått till för länge sen! :tuttar

Grym film! Du kan få låna den igen!

Last edited:
Mera sådant :tummenupp :tummenupp
Liknelsen med fäbojäntan e klockren :Bugar :Bugar

JAG vill se!! :gråta

Kört mycket ännu Långa Farbrorn?
Vi träffades på mässan tror jag, stämmer?

//A.

UnderDOG skrev:
JAG vill se!! :gråta

Kört mycket ännu Långa Farbrorn?
Vi träffades på mässan tror jag, stämmer?

//A.

Jo då ,har väl kört från och till sedan januari med stånkan och X11:an plockade jag ut tisdags förra veckan.

Så det har blivit en ca 70-80 mil redan.

Mässan, var det med Fogerty ?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...