Jag har gjort det!

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Köpt Motogp's premiumpaket alltså! 31 euro för hela säsongen med livesändningar från alla kval och race plus alla intervjuer mm går ju inte att motstå! Det är fan billigt! Eller så är det jag som har växt ifrån dumsnålheten... :va
Nu ska jag kika på videon från 250cc testen i Catalunya :banana

Torkel skrev:
Köpt Motogp's premiumpaket alltså! 31 euro för hela säsongen med livesändningar från alla kval och race plus alla intervjuer mm går ju inte att motstå! Det är fan billigt! Eller så är det jag som har växt ifrån dumsnålheten... :va
Nu ska jag kika på videon från 250cc testen i Catalunya :banana

Jag tänkte faktiskt göra detsamma! Har bara inte hittat mer än vintertest-paketen innan.

/Joakim

Pålle skrev:
Jag tänkte faktiskt göra detsamma! Har bara inte hittat mer än vintertest-paketen innan.

/Joakim
Logga in så ser du en text "Member benefits" bredvid inloggningsnamnet, just click it!

Vafan Torkel, skall du sluta rejsa?????? (annars har man väl inte råd med såna extravaganser) ;)
Torkel skrev:
Logga in så ser du en text "Member benefits" bredvid inloggningsnamnet, just click it!

Quitte skrev:
Vafan Torkel, skall du sluta rejsa?????? (annars har man väl inte råd med såna extravaganser) ;)
Oj oj oj, alla race från 1992 och framåt, har precis suttit och dreglat över Donington 1993!! :cpparty
Quitte, kör man bara en billig klass så är det inga problem! Samma hoj sedan 2000, bara tanka och köra! (nästan...)

förklara mer tack, vad är detta? på nätet?

R2 skrev:
förklara mer tack, vad är detta? på nätet?
Gå till www.motogp.com och registrera dig så kommer du åt member benefits där man bl.a kan välja detta paket. 31 euro kostar det och är det dyraste de har, då får man tillgång till alla kval, race, intervjuer mm under hela 2005. Jag har tänkt köpa det tidigare men det har aldrig blivit av.
Kul intervju med Doohan terroriserad av flugor på Phillip Island, han har inte så mycket till övers för den romerske kejsaren han inte...

ok, går det att spara filmerna?

finns samma deal för sbk?

R2 skrev:
ok, går det att spara filmerna?

finns samma deal för sbk?
Det går säkert att spara filmerna på något sätt, Axxexs har ju skickat in länkar till filmer men på motogpsidan ligger de liksom dolda i flash. Men det går säkert om man lägger ner lite tid på det.
Sbk har jag inte en aning om hur det fungerar.

Det går om man har rätt "grab-program". Just nu fungerar tydligen inte hjärnan eftersom jag inte kommer på vilket prog man kan använda, men jag återkommer om jag kommer på det.

Edit: Inte kan jag bygga meningar heller

Last edited:
Trodde jag åkte i en billig klass... :va ;)
Torkel skrev:
Quitte, kör man bara en billig klass så är det inga problem! Samma hoj sedan 2000, bara tanka och köra! (nästan...)

*/ ?>
Back