jag har gett min första spruta!

anja skrev:
:banana :banana :banana

:cpparty

varför finns det ingen systersmajjly?

Vad skoj! :banana

Varje gång man får göra något nytt är alltid spännande.. Läser oxå till syster, färdig i januari.. :nurse Ska bli skönt, känns som att man kan det här med att vara fattig student nu..

Nästa vecka ska ska jag praktisera på akuten, så har ni några krämpor och befinner er i Danderyd så är det bara att komma förbi.. Lovar att vara snäll.. :tungan

Hur ligger fördelningen killar/tjejer i era klasser? Tycker personligen att det är tråkigt med för mycket tjejer (ja, faktiskt). Finns liksom väldigt lite gemensamma intressen, om man inte gillar aerobics förståss.

När det vankas fest så ska det jämt "tänkas på refrängen" och gås hem...

Vi är 107 :tuttar och 20 :cool:

juha01 skrev:
Hur ligger fördelningen killar/tjejer i era klasser? Tycker personligen att det är tråkigt med för mycket tjejer (ja, faktiskt). Finns liksom väldigt lite gemensamma intressen, om man inte gillar aerobics förståss.

När det vankas fest så ska det jämt "tänkas på refrängen" och gås hem...

Vi är 107 :tuttar och 20 :cool:

Nä, det är ont om pojkar.. Vi är ca 50 tjejer å 2 killar (varav en av dem har en pojkvän..).. :tungan

Kårpubarna bli väl inte sådär spännande, men vi brukar lösa det med att ha fester med polishögskolan.. :tummenupp

På utbildningen till plutonsjukvårdare fick vi ge varandra och oss själva sprutor måååånga gånger.
Även ta blodprov, men tycker INTE om att se mitt eget blod sugas ine i ett vakuumrör... :zpy
Fan vi såg ut som pundare hela bunten efteråt... :D

Grattis jag vet hur nervös du va........efter några stick till så är det som att cykla :tummenupp Akutsyster A-star :nurse

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back