Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

joker78 skrev:haha...vafan vad dum man är....jag tyckte jag hade tryckt alla möjliga kombinationer.
Tack för hjälpen
Jaha och så var spelet slut. Trodde det skulle vara ett lite längre spel och att det skulle bli svårare och svårar.
Någon som har tips på fler liknande spel. Gärna lite klurigare oxå.
NSR_Martin skrev:Äntligen ett "ut ur rummet" spel som man faktiskt kan klara av utan att fuskläsa på SH![]()
SkorvKalle skrev:inget spel ni kommer klara i första taget, jag gav upp efter för många timmars plöjande bland banorna
Länk
tIgGeR skrev:Med risk att framstå som okunnig måste jag säga att jag har svårt att se hur man ska klara det spelet utan att fuska.... Har förvisso fuskat på många spel i mina dagar men Notpron tog priset! Vissa av lösninarna är fruktansvärt ologiska och långsökta!
En annan typ av "spel" där man måste klara föregående sida/fråga för att komma till nästa är (man bör nog ha läst DaVinci koden)
http://www.randomhouse.com/doubleday/davinci/index-ctc.html
http://www.randomhouse.com/doubleday/davinci/main.html
SkorvKalle skrev:Vad menar du med att fuska? Man måste använda någon slags sökmotor för att klara sig vidare i det spelet, så om det var det du tänkte på så skulle jag inte kalla det fusk, dom uppmuntrar t.om. att använda Google.

tIgGeR skrev:Mjo men jag använde sökfunktionen för att hitta sidor där man berättade svaren på frågorna![]()
SkorvKalle skrev:Vill man förstöra meningen med spelet är det ju upp till var och en, jag tyckte det var grymt kul att klara det på egen hand, kom dock inte så långt![]()
Kongo skrev:Nu har jag fan fastnat i samroost2, när man kommer till ett ställe med en snigel som står och hamrar på en snäcka, har förstått att man måste lura bort "myrsloken" och få vattnet att funka men vetifan hur jag kommer vidare... HILFE!
Kongo skrev:Nu har jag fan fastnat i samroost2, när man kommer till ett ställe med en snigel som står och hamrar på en snäcka, har förstått att man måste lura bort "myrsloken" och få vattnet att funka men vetifan hur jag kommer vidare... HILFE!
Biturbo skrev:Du måste:
Ta en kork ut en av flaskorna inne i huset.
Knuffa ner ungen som sitter på röret.
Sätt korken i röret.
pumpa två gånger för att det skall komma vatten.
Ställ in rören på¨väggen så de pekar till höger.
skräm gynnaren i trädet så han skakar "stuff" ner i röret -> vattnet.
Hetta upp vattnet tills det bubblar.
öppna kranen så killen som hammrar dricker å somnar.
Har för mig det är klart sen..

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen