Solid snake
Guest
På vilket sätt var det nedvärderande att jag skrev att en FZR inte slår över på bara gas?NiklasL skrev:2548165Till skillnad från dig så skrev jag inget nedvärderande![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
På vilket sätt var det nedvärderande att jag skrev att en FZR inte slår över på bara gas?NiklasL skrev:2548165Till skillnad från dig så skrev jag inget nedvärderande![]()
Solid snake skrev:2548188På vilket sätt var det nedvärderande att jag skrev att en FZR inte slår över på bara gas?
han påminner väldigt mycket om basshunter till utseendetMxburn skrev:2548175Vafan har stooffe att göra me bote anna???
Sett båda live (tyvär i ett av fallen) Och nej dom är inte lika.-Rosen- skrev:2548291han påminner väldigt mycket om basshunter till utseendet
prulle skrev:2548306Sett båda live (tyvär i ett av fallen) Och nej dom är inte lika.
Rift skrev:2548187Grattisövningsköra är ganska gött det också,, fast det hänger ganska mycke på hur päronen är
![]()
stoooffe skrev:2548449
Övningskör med en vän som kör R1a.![]()
NiklasL skrev:2548454antar att ni kommer köra laglig![]()
![]()
stoooffe skrev:2548461Hans körkort som ligger risigt till isf.![]()
NiklasL skrev:2548468får inte du något för att du kör för fort![]()
stoooffe skrev:2548477Jo det får jag garanterat, men det är ju han som är ansvarig.![]()
Besiktnings mod gissar jag.Ryder_ skrev:2548530varför både miniblinkers och vanliga blinkers bak ? , säkerhets åtgärd?
stoooffe skrev:2548477Jo det får jag garanterat, men det är ju han som är ansvarig.![]()
Solid snake skrev:2548029Effekt/viktförhållandet är inte så vidare bra så nu kan du sluta vara glad.![]()
Ryder_ skrev:2548530varför både miniblinkers och vanliga blinkers bak ? , säkerhets åtgärd?
Fuzzman skrev:2548697citerar stewie från family guy "Womens, Yag yag yaggety yag yag, yeah, enjoy the game" ...........................
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |