Jag har en sovande tjej i soffan???

Status
Ej öppen för fler svar.
worthless.gif

Värför finns inte den smilyn på detta forum???

mest användbara någonsin.

1. Ring din pappa & be honom förklara det här med blommor & bin
2. Låt henne vara ifred, du kommer uppenbarligen klanta till det hur du än gör
3. Ta bilder på en sovande tjej & lägga ut på internet? BIG no no

Oh no, inte en till f'A'g?:va du ljog mao att du har en chey i din sang?

nej jag e fan inte bög.. men ja e så jävla snygg o bäst så dedär gaysen här på forumet klänger ju efter mig som små fjortisar så ingen annan får dem ändå :D

Har faktiskt spenderat en kväll på tu man hand me jörgen me lite öldrickande.. :näsblod
o tjejen ligger inte i min säng nu, både hon o jag jobbar..

nej jag e fan inte bög.. men ja e så jävla snygg o bäst så dedär gaysen här på forumet klänger ju efter mig som små fjortisar så ingen annan får dem ändå :D

Har faktiskt spenderat en kväll på tu man hand me jörgen me lite öldrickande.. :näsblod
o tjejen ligger inte i min säng nu, både hon o jag jobbar..

Aja men ialf, d3ce ar nog avis pa dig ialf, annars skulle han inte hugga pa dig direkt:D

Hörde att du skull komma på pubben lillen! :tummenupp
För din del blir det spanking på bardisken för det där inlägget :whip

hah, där kom han, ja bara väntade på att du skulle läsa inlägget :D..
o vem har sagt att jag ska komma?
jag har sagt att jag eventuellt kommer om jag är ledig samt hittar nånstans att sova. Båda delar verkar ju lite halvkörda dock så de blir nog en pub utan Lillmaster No.

hah, där kom han, ja bara väntade på att du skulle läsa inlägget :D..
o vem har sagt att jag ska komma?
jag har sagt att jag eventuellt kommer om jag är ledig samt hittar nånstans att sova. Båda delar verkar ju lite halvkörda dock så de blir nog en pub utan Lillmaster No.

Så du vill sova hos mig alltså? :brynad

No worries. På bakfyllan vill jag nog helst vakna själv. Så att jag i kallingarna självömkande kan vackla fram till badrumspegeln, notera att mina ögon som ser ut som två pisshål i snön. Sucka, ta en treo och knoppa vidare. Inte sitta och titta på en snoris som knycker morgontidningen för att läsa serierna i en timme.

No worries. På bakfyllan vill jag nog helst vakna själv. Så att jag i kallingarna självömkande kan vackla fram till badrumspegeln, notera att mina ögon som ser ut som två pisshål i snön. Sucka, ta en treo och knoppa vidare. Inte sitta och titta på en snoris som knycker morgontidningen för att läsa serierna i en timme.

haha, ja fy fan för att ha folk hemma hos sig när man vaknar o e bakis..

haha, ja fy fan för att ha folk hemma hos sig när man vaknar o e bakis..

Precis :fakta Om du hittar ngn stockholmare att sova över hos efter pubben får du låsa ute vederbörande så att du kan vakna själv. Det får han/hon köpa tycker jag :hihi

Precis :fakta Om du hittar ngn stockholmare att sova över hos efter pubben får du låsa ute vederbörande så att du kan vakna själv. Det får han/hon köpa tycker jag :hihi

De e just därför ja inte hittat sovplats, mina krav har varit att de ska va en stor skön säng samt att ägaren av sängen ger fan i att komma hem på natten om de inte e en superskön donna... :D

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back