Jag har en ny idol

kolla på hans presentation om sin moppe.. han e ju helt koko.:banana taskig uppväxt eller? :D

hehe brunos aa han är en riktig drömmare:D
han säger att han drar gasgas 125sm med sin mt5 och han var alvarlig när han sa det:D
nu funderar han på flygbränsle till moppen:dummer

gileraaa skrev:
2399938 hehe brunos aa han är en riktig drömmare:D
han säger att han drar gasgas 125sm med sin mt5 och han var alvarlig när han sa det:D
nu funderar han på flygbränsle till moppen:dummer
Flygbränsle is the shit ;)

Prova metanol eller ngt. Blir fina effekter av det :hihi

Varför envisas moppefolk med att kalla det "flygplansbränsle"?
Är det för att det låter ballare än fotogen?

Dessutom, jag tycker faktiskt bara synd om honom ;)

Mordecaien skrev:
2399984 Varför envisas moppefolk med att kalla det "flygplansbränsle"?
Är det för att det låter ballare än fotogen?

Dessutom, jag tycker faktiskt bara synd om honom ;)
Det är faktiskt inte riktigt fotogen men väldigt nära. (Altså inte sån fotogen man eldar kaminer med, det heter ju faktiskt flygplannsfotogen om jag inte är helt ute å cyklar.)

prulle skrev:
2400118 Det är faktiskt inte riktigt fotogen men väldigt nära. (Altså inte sån fotogen man eldar kaminer med, det heter ju faktiskt flygplannsfotogen om jag inte är helt ute å cyklar.)

Mjoo, flygfotogen eller Jet A1.

Gondala skrev:
2399547 kolla på hans presentation om sin moppe.. han e ju helt koko.:banana taskig uppväxt eller? :D

HAHAHAH HAN GICK PÅ MIN GAMLA SKOLA. HELT UTSATT MOBBAD. jag lovar. han beteer sig som 10 och är typ 17

Hahah nej jag pratar inte helst med honom :P det går itne att förklara hur cepe han är. typ i högstadiet gick han i overål till skolan på vintern o grejer.. hahaha. så typ byggde han egna smällare o smällde på skolgården o massa skit :S riktig idiot.

edit: kan ju säga att hans mt5 går högst i 55-60. vad jag sett iaf. haha. dessutom är han en riktig luffarbonde :P

kieL skrev:
2400428 Hahah nej jag pratar inte helst med honom :P det går itne att förklara hur cepe han är. typ i högstadiet gick han i overål till skolan på vintern o grejer.. hahaha. så typ byggde han egna smällare o smällde på skolgården o massa skit :S riktig idiot.

edit: kan ju säga att hans mt5 går högst i 55-60. vad jag sett iaf. haha. dessutom är han en riktig luffarbonde :P
Hmm

Cheklista för likheter med mig:

Har ägt en mt? Nej 10..
Kan inte stava? Chek (Se bevis)
Gjorde smällare i högstadiet? Chek

Okej sen stämde inget mer :hihi jobbigt att han har mig som "kompis" också.. Fan kanske ska logga in där å jävlas lite? Om jag kommer ihåg lösen har inte vart där på nått år.. (Jimmy_lundgren)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti