Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gondala skrev:
Han var medlem här ett tagGondala skrev:2399547kolla på hans presentation om sin moppe.. han e ju helt koko.taskig uppväxt eller?
![]()
Lundgren skrev:2399560Han var medlem här ett tagMen jag fick honom kickad
![]()
ja det var tur det!!Bärgren skrev:2399827Tackar![]()
![]()
![]()
Flygbränsle is the shitgileraaa skrev:2399938hehe brunos aa han är en riktig drömmare![]()
han säger att han drar gasgas 125sm med sin mt5 och han var alvarlig när han sa det![]()
nu funderar han på flygbränsle till moppen![]()
Det är faktiskt inte riktigt fotogen men väldigt nära. (Altså inte sån fotogen man eldar kaminer med, det heter ju faktiskt flygplannsfotogen om jag inte är helt ute å cyklar.)Mordecaien skrev:2399984Varför envisas moppefolk med att kalla det "flygplansbränsle"?
Är det för att det låter ballare än fotogen?
Dessutom, jag tycker faktiskt bara synd om honom![]()
prulle skrev:2400118Det är faktiskt inte riktigt fotogen men väldigt nära. (Altså inte sån fotogen man eldar kaminer med, det heter ju faktiskt flygplannsfotogen om jag inte är helt ute å cyklar.)
Gondala skrev:2399547kolla på hans presentation om sin moppe.. han e ju helt koko.taskig uppväxt eller?
![]()
Kan du fixa hans atograf?kieL skrev:2400395HAHAHAH HAN GICK PÅ MIN GAMLA SKOLA. HELT UTSATT MOBBAD. jag lovar. han beteer sig som 10 och är typ 17
HmmkieL skrev:2400428Hahah nej jag pratar inte helst med honomdet går itne att förklara hur cepe han är. typ i högstadiet gick han i overål till skolan på vintern o grejer.. hahaha. så typ byggde han egna smällare o smällde på skolgården o massa skit :S riktig idiot.
edit: kan ju säga att hans mt5 går högst i 55-60. vad jag sett iaf. haha. dessutom är han en riktig luffarbonde![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |