Jag har blivit utsatt för bedrägeri och urkundsförfalskning!

Jag vill ju inte på något sätt uppvigla till brott, men du har inte funderat på att helt sonika ta lagen i egna händer?
Åk dit med ett par rediga pågar och slå in skallen på honom och fysiskt desarmera honom från hemnyckeln.

Det är viktigt att göra det ordentligt. Använd 1/10-metoden* så kommer det inte bli mer problem.

*1/10-metoden=Tillbakakakan ska vara i proportionen 10 ggr. Ex, om någon backar på din brevlåda, så sågar du ner tallen jämte hans hus så att den faller över huset. Inget småduttande!

Jag vill ju inte på något sätt uppvigla till brott, men du har inte funderat på att helt sonika ta lagen i egna händer?
Åk dit med ett par rediga pågar och slå in skallen på honom och fysiskt desarmera honom från hemnyckeln.

Det är viktigt att göra det ordentligt. Använd 1/10-metoden* så kommer det inte bli mer problem.

*1/10-metoden=Tillbakakakan ska vara i proportionen 10 ggr. Ex, om någon backar på din brevlåda, så sågar du ner tallen jämte hans hus så att den faller över huset. Inget småduttande!

Haha 1/10 metoden! :rolleyes:

Jo, du anar inte hur sugen jag är på att ringa några samtal. Men eftersom jag jobbar med kids så har jag ett register att tänka på. Bara blotta tanken att folk kan göra som han och hans kollega har gjort, och komma undan med det. (förmodligen knappt med böter) Visar att det svenska rättssystemet är ett jävla stort skämt..

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul