Jag har blivit pappa!

Grattis!!!
Gick allt bra? Smärtfritt tänkte jag fråga men det tror jag inte frugan din håller med om att det var ;)

Hinkas skrev:
2552886 Grattis!!!
Gick allt bra? Smärtfritt tänkte jag fråga men det tror jag inte frugan din håller med om att det var ;)

Smärtfritt kan man nog inte säga, efter 18 timmars förlossning blev det akut kejsarsnitt. :näsblod

Men både tjejen och sonen mår bra. :tummenupp

Grappy skrev:
2552887 Gratulerar! Är det minimoto till grabben om några år då? :tummenupp

Det är inte omöjligt.

Last edited:
Grattis! Vilket litet underverk jag längtar så tills den dan man får känna sån lycka!

grattis..

men kan inte säga att han e söt.. alla ungar ser ut som läskiga äckel när dem e nyploppade :D jag återkommer om ett par månader o säger att han e söt :D

AndreasNo skrev:
2553515 grattis..

men kan inte säga att han e söt.. alla ungar ser ut som läskiga äckel när dem e nyploppade :D jag återkommer om ett par månader o säger att han e söt :D

Måste faktiskt hålla med Andreas här.. Bebisar är söta men inte när de är nyfödda. Förutom jag då. Jag har alltid vart vackrast.

Gratinerar! :tummenupp

Var lite gangzta och lär grabben säga "motorcykel" som första ord istället för "mamma, pappa" etc.

Grattis! Se nu till o köpa mycket motorcyklar som leksaker åt han när han blir större:tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg