Jag har blivit med hoj!

MiZou

Ny medlem
Gick med
7 May 2005
Hoj
Hojlös
Äntligen...

I fredags tog jag nattåget till Malmö från Sthlm, bytte där och hamnade i Falkenberg där jag sett en hoj som jag ville ha, provkörde den och sedan var saken biff. Packade om mina grejor, drog på stället och drog i väg mot mellanlandningen i Örebro (svärmor & svärfar). Resan dit gick bra och jag bjöds både på strålande sol och ösregn. Sedan blev det idag dags för etapp 2 och körde hem henne till sthlm, även idag bjöds både regn och sol om vart annat. Så nu ska jag sova riktigt gott och vi syns på vägarna!

Bifogat

• sporthoj.jpg
    sporthoj.jpg
    103.9 KB · Visningar: 111
MiZou skrev:
Äntligen...

I fredags tog jag nattåget till Malmö från Sthlm, bytte där och hamnade i Falkenberg där jag sett en hoj som jag ville ha, provkörde den och sedan var saken biff. Packade om mina grejor, drog på stället och drog i väg mot mellanlandningen i Örebro (svärmor & svärfar). Resan dit gick bra och jag bjöds både på strålande sol och ösregn. Sedan blev det idag dags för etapp 2 och körde hem henne till sthlm, även idag bjöds både regn och sol om vart annat. Så nu ska jag sova riktigt gott och vi syns på vägarna!

Grattis till köpet av hoj :tummenupp
Trevlig resa :yoparty

Dr.Bike skrev:
Underbar känsla va?
Grattis!

Det känns riktigt bra...lättad samtidigt som jag är skitskraj att något ska paja...men det verkar vara i bra skick så det är bara att tuta och köra! Det är min första, men antagligen långt från min sista!

:tummenupp Grattis, den e grym ju. Har själv köpt en likadan -93 för ngr veckor sedan. Mkt nöjd, har satt på miniblinkisar nu också, mmmmm :) Kör så det ryker!

Pewo skrev:
Grattis till hojen, den e mycket skön att köra. Jag hade en likadan RF fast en -96:a. Så grattis till en rolig hoj. Vi syns på vägarna

Tack, den du hade var riktigt snygg...och jag håller med, den är himla skön att köra och det känns som en bra första hoj...vi syns! :tummenupp

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D