Jag har blivit kär

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date

Mingves

Guest
Tyvärr har jag kåtat ner mig i asläckra VTR1000-SP1(2) och RSV mille. Gick på stan i gbg idag och det kom en mille farande, aaaah va coolt ljud.:crash

Har inte testat nån och inte har jag råd att äga en heller......vad skall jag göra.
Jag vill ha en men vad göra när inte man kan köpa en.....Jag kan köpa en men försäkringen, denna försäkring....den kan ju få vem som helst att bli mörkrädd...:skrämd

AAARRERRGGHHH!!!!! Jag blir så olycklig. Trodde allt skulle bli super när man började jobba men tji fick man. :(

///Mats

Köp fattigmansalternativet TRX!

Åhhh! Titta vad fin den är! ;)

Bifogat

• sidan liten.jpg
    sidan liten.jpg
    33.7 KB · Visningar: 527
jo, men det är ju som att säga "kolla på dolly parton när man egentligen vill kolla in Silvstedt......." Samma sak män ändå inte.....

///Mats

Last edited:
Jag är också olyckligt kär :(

Har hittat en kompressor matad BMW 735 som redan var såld :gråta

750RR

visst är det hemskt. Man hittar saker man vill ha och så kan man inte få dem......surt.

Jag köpte en komplett fridykarutrustning för ett tag sedan. Upptäckte att jag var allergisk. Tänkte att det var dräktens ytbehandling som jag var allergisk mot beställde en ny dräkt men det visade sig nr jag fått den nya dräkten att det var neoprene som jag inte tål.....så nu står jag med två dräkter som jag måste sälja.....nån som vill köpa en komplett fridykarutr?
Jag vill dýka men kan inte pga en dj-vla allergi....fan

///mats

Mingves skrev:
visst är det hemskt. Man hittar saker man vill ha och så kan man inte få dem......surt.

Jag köpte en komplett fridykarutrustning för ett tag sedan. Upptäckte att jag var allergisk. Tänkte att det var dräktens ytbehandling som jag var allergisk mot beställde en ny dräkt men det visade sig nr jag fått den nya dräkten att det var neoprene som jag inte tål.....så nu står jag med två dräkter som jag måste sälja.....nån som vill köpa en komplett fridykarutr?

///mats

ja, jag vet en.... JAG!

Bilder på grejjorna så köper jag dem till hösten när jag fått mitt dykarcert!
Om de passar :tummenupp

750RR

Mingves skrev:

///mats

Du får väl vara lite manlig och dyka utan dräkt...... (säger en med torrdräkt och 4cm underställ) ;)

maverick_750rr skrev:
ja, jag vet en.... JAG!

Bilder på grejjorna så köper jag dem till hösten när jag fått mitt dykarcert!
Om de passar :tummenupp

750RR

För fridykning behövs inget cert.
Du har väl sett filmen "det stora blå", det är sådan fridykning jag "sysslar" med....djävligt kul.
Jag kan PMa länkar med bilder.

///M

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back