Jag har blivit far!!!

• Thread starter Thread starter RJ
  • Start date Start date
Åh, stort grattis till er! Det måste nästan vara den häftigaste upplevelsen man kan vara med om tror jag!

Och det där med att byta blöjor och grejer är inte så jobbigt när man väl kommit in i det! :hej

Vad skall grabben heta då? :D

Tackar för alla lyckönskningar! Självklart blir hojen kvar, min sambo har kvar sin hoj också, någon litet stund till motorcykelåkning borde det väl bli...
Vi har inte bestämt något namn ännu men vi har väl några förslag som vi funderar på.
:)

Grattis! Jag vet själv hur underbart det är eftersom jag fick min första i juli!
Jag lovar att du kommer att smälta som en glass i solsken ett flertal gånger. Att få de första responsleendena är helt underbart!

Lycka till och grattis igen!

Snabbe_jag skrev:
Min dotter är defenitivt inte som du skriver om upp till 5 hon är 3 nu och är gudasnäll, sover mycket och gör inte mycket väsen av sig fast hon leker och sånt mycket

Du har ett mirakel barn.

Grattis !!

Det är kul att höra. Hoppas att allt gick bra . :hej :hej

Jag är ledsen för att jag gör detta i din tråd men nu har jag blivit en sån där man tyckte var vidrig innan jag själv blev farsa, dvs en som ska dra upp sina egna ungar i tid och otid. Visar en bild på sonen Ville när han är 15 timmar gammal. Jag vill bara påpeka att jag aldrig kommer att pusha till något intresse utan det kommer att stå honom helt fritt att välja vilken motorcykelgren han vill(utom trial, dom kör ju i kroppsstrumpor)

Möjligen blir det en sumobrottare :crash

Bifogat

• pachan_ville.jpg
    pachan_ville.jpg
    23.8 KB · Visningar: 26
Grattis!!! Kan tänka mig att du är en mycket lycklig man... Tänk på vad det innebär när man har barn bara... Man får nog lätta några varv på gasen...

//Score

Grattis
Jag är så glad för dig .
Vill också önska hela familjen lycka till med allt. :) :)

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!