Jag har blivit en gubbe!

Gubbe eller inte....jättesnygg/frän hoj iaf.
Grattis till den nye !!:tummenupp

Tss.. Jag är 19 och skulle tveklöst kunna komma åkande på en sån, riktigt fräsch! Om du ska bli gubbe är det touring a la goldwing som gäller:tummenupp
(Custom är oxå gubbe, men har man en fet en så kan man vara ball gubbe. Såg en mattsvart night rod på en parkering för nån veckan sedan, fan så man längtar till 45+ :yoparty )

(Custom är oxå gubbe, men har man en fet en så kan man vara ball gubbe. Såg en mattsvart night rod på en parkering för nån veckan sedan, fan så man längtar till 45+ :yoparty )

Min far är 58 o han tkr fortfarande är "glidarhojjar" är värdelösa.
Han säger alltid att han inte tkr det är "riktiga hojjar" o ser ingen mening med dom.

3062486 Fascinerande hur "folk" fortfarande förknippar BMW med enbart gubbhojar. Här är ytterligare ett exempel, för mig i alla fall, som knappast är "gubbe".

r1200s.jpg
Huh.. Jefla porrig hoj!

Min far är 58 o han tkr fortfarande är "glidarhojjar" är värdelösa.
Han säger alltid att han inte tkr det är "riktiga hojjar" o ser ingen mening med dom.

Nej det kan jag ju iofs hålla med om. Jag menade inte att man måste börja köra glidarhojjar när man är 45+, men att man KAN göra det då, utan att det ser helt vrickat ut. Man kan fan inte köra glidare å vara 19 :5sure

Fascinerande hur "folk" fortfarande förknippar BMW med enbart gubbhojar. Här är ytterligare ett exempel, för mig i alla fall, som knappast är "gubbe".

r1200s.jpg

Förra året i Assen så såg jag en ännu mer sportigare version av BMW, synd bara att jag ingen kamera hade, men den såg jävligt sportig å snygg ut.
BMW har nog bra kvalitet också, och finurliga/egna lösningar på sina hojar. :rolleyes:

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard