Jag hälsade på en mopedist idag.

Har du hälsat på en mopedist idag?

• Antal röstningar
    0

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Jag råkade hälsa på en mopedist idag.

Någon annan som gjort samma misstag? :D

Har hänt mig åxå (suck) men va gör man inte i skymningen å mopparna (aprilia) ser ut som hojar!!

McB skrev:
Har ingen betydelse.

Vill du bikta dig? Bekänna dina synder och be om förlåtelse av den store motorcykelguden? Sätt igång.

Skynda dig G-1 innan du får brinna i helvetet för dina synder. :skrämd

:crash :crash

Gustav1 skrev:
Aldrig i helvete. :finger

Det är ditt beslut, men tänk på att den som har syndat och inte mottagit syndernas förlåtelse inte kommer till motorcykelhimlen, utan till motorcykelhelvetet. Det är ett ställe där du inte vill vistas i evighet, vilket är den ungefärliga tid som man spenderar där. I motorcykelhelvetet får man ägna all tid åt att bygga tyska streetfighters, förlora mot kebabkittade Honda Civics vid rödljusen och klippa till läderfransar för styrändsmontage.

McB skrev:
Det är ditt beslut, men tänk på att den som har syndat och inte mottagit syndernas förlåtelse inte kommer till motorcykelhimlen, utan till motorcykelhelvetet. Det är ett ställe där du inte vill vistas i evighet, vilket är den ungefärliga tid som man spenderar där. I motorcykelhelvetet får man ägna all tid åt att bygga tyska streetfighters, förlora mot kebabkittade Honda Civics vid rödljusen och klippa till läderfransar för styrändsmontage.

F´låt då. :D

Sluta klaga på moppeåkare man måste juh börja nånstans lr tycker ni man ska börja tjuvåka tunga hojar när man är 15 lr....jag slår vad om att mer en hälften här inne har ägt en moppe i sitt liv...

Powerpack skrev:
Sluta klaga på moppeåkare man måste juh börja nånstans lr tycker ni man ska börja tjuvåka tunga hojar när man är 15 lr....jag slår vad om att mer en hälften här inne har ägt en moppe i sitt liv...

Kan ju vara så att jag skojade lite också... :p

McB skrev:

Kan ju tillägga att det var ungefär det jävla roligaste jag läst på väldigt länge. :lol

Powerpack skrev:

Du kör ju inte moped, så vad gnäller du om? En 70-kubikscylinder förvandlar mopeden till lätt motorcykel, som kräver både inregistrering och körkort.

McB skrev:

:fakta :mattias

Nää, hälsa på en moppe det ska man nog låta bli. :fakta

Däremot var det inte så länge sedan som en moppe hälsade på mig.....
Då kommer ju följdfrågan: Hur många hojåkare är det som får skämmas för att de har vinkat på honom så mycket så att han börjar vinka till "oss"????

:notme

det är fortfarande en moppe eftersom den används som en...ingen skylt och sånt.. men svara ärligt nu har ingen av er ägt en moppe lr?

Powerpack skrev:
det är fortfarande en moppe eftersom den används som en...ingen skylt och sånt.. men svara ärligt nu har ingen av er ägt en moppe lr?

Nej, det är ingen moped. En moped får ha högst 50 kubik.

Men ja, jag har ägt moped. Däremot hälsade jag aldrig på motorcyklister.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman