Jag gjorde en vurpa american-stylie...

Usch, ackta dig för o knapra för mycke !

ja det trodde jag med. var hos läkaren förraveckan o berättade vad jag åt
o då säger hanmed ett skratt.
men lilla gubben. det är ingen risk att stora du blir fast av så lite så du kan mer än dubbla det du äter.
du har ont och det skall du ha efter 3 operationer så knapra på du.
jag skriver ut 100 nya till dig.

tack o hej.

nu har jag gått upp lite i doseringen och har inte så ont 2 mån efter olyckan.

så folkens
Keep The Rubber Side down.

Måste säga att jag är förvånad över att du inte har fått ett enda moralkakeinlägg... Men dom kanske har tröttnat och insett att det inte ger så mycket i ditt fall, hehehe. Frågan är när naken-prylen kommer sättas i verket?

Fridens broder

Florodoltarzan skrev:
2360542 Måste säga att jag är förvånad över att du inte har fått ett enda moralkakeinlägg... Men dom kanske har tröttnat och insett att det inte ger så mycket i ditt fall, hehehe. Frågan är när naken-prylen kommer sättas i verket?

Fridens broder

Sandström har semester...

Vi kör den så fort surgixxern rullar igen. Vi är ju båda jävligt snygga nakna i alla fall det har vi ju kommit fram till :brynad

Här är lite bilder på festligheterna..

Bifogat

• DSC00030.jpg
    DSC00030.jpg
    65.4 KB · Visningar: 336
  • DSC00032.jpg
    DSC00032.jpg
    46.6 KB · Visningar: 374
  • DSC00308 (1).jpg
    DSC00308 (1).jpg
    27.3 KB · Visningar: 272
Suzuka mannen skrev:
2350343 det e väl baratill o gratulera att du klarat dej så bra som du gjorde men en fråga hade du 160 när du for i backen eller kom du ner duktigt i hastighet på wheelien?

enligt bakomvarande arab så låg det där nå´nstans när Jag "övergav det sjunkande skeppet"..

Disasterpiece skrev:
2363283 Nu är inte jag nån mästerslangare själv. Men är det inte väldigt dumt att inte ha foten på bromsen hela tiden?

kanske inte foten PÅ bromsen, för då kokar bromsvätskan (tro mig, jag vet) och då tappar man ALL bromsverkan i pedalen.
men man BÖR vara beredd, så man kan bromsa ner sig om det verkar gå åt skogen. jag är inte beredd till 100% men oftast är jag.

vissa säger att det inte går, för har man kommit så långt att det går åt helvete så är det för sent. Men jag har räddat mig & hojen 1 gång från att slå över, dock med ont i skrevet 30 minuter efteråt.

wonderwizard skrev:
2363300 kanske inte foten PÅ bromsen, för då kokar bromsvätskan (tro mig, jag vet) och då tappar man ALL bromsverkan i pedalen.
men man BÖR vara beredd, så man kan bromsa ner sig om det verkar gå åt skogen. jag är inte beredd till 100% men oftast är jag.

vissa säger att det inte går, för har man kommit så långt att det går åt helvete så är det för sent. Men jag har räddat mig & hojen 1 gång från att slå över, dock med ont i skrevet 30 minuter efteråt.

Jo precis, ligger man på hela tiden så kokar det ju ganska snart, men jag menar, använder folk inte fotbromsen när dom åker på hjulet? Tydligen inte iof eftersom att folk slår över lite titt som tätt. Jag brukar då iaf trycka lite då o då för att det inte ska gå alldeles för högt. Då har man ju också foten beredd ifall det är påväg att gå helt åt skogen.

Last edited:
Disasterpiece skrev:
2363283 Nu är inte jag nån mästerslangare själv. Men är det inte väldigt dumt att inte ha foten på bromsen hela tiden?

Du har helt rätt, och i vanliga fall brukar den vara där den ska. Nu hade Jag klätrat runt lite och den fick hamna där men hamnade när Jag trampade dit den.. Lite för långt bak dvs...
Det hade inte varit något problem att bromsa ner den om jag hade haft foten rätt, Jag låg kl 12 ett bra tag innan arslet gav vika för asfalten och den välte bakåt.

Last edited:
Teo skrev:
2363399 Du har helt rätt, och i vanliga fall brukar den vara där den ska. Nu hade Jag klätrat runt lite och den fick hamna där men hamnade när Jag trampade dit den.. Lite för långt bak dvs...
Det hade inte varit något problem att bromsa ner den om jag hade haft foten rätt, Jag låg kl 12 ett bra tag innan arslet gav vika för asfalten och den välte bakåt.

Du får helt enkelt ge fan i att apa runt på hojen medans du slangar :D

hur lätt är det att ine krypa runder på hojen när framhjulet pekar mot himlen. man blir ju skitskraj och bara vill därifran Lol

Hagster skrev:
2341180 Då är det bevisat. Skinnställ är överskattat!

Knappast! Har du någonsin sett en ko med skrapsår??

kanske inte en kossa med skrapsår men en galen ko har jag sett på tv
kan det vara därför man säger att hornen växer i hjälmen när det roliga börjar
eller att kossa skinner gör oss galna.
fan då är det ju bara stämma alla bönder eftersom det är ju de som ser till vi får skinnställ och bli tokiga. hmmm... skall fundera vidare.

elwe skrev:
2364359 Knappast! Har du någonsin sett en ko med skrapsår??

dessa kanske,,
Mc-förare krockade med ko – avled
Bonden drev sina kor över vägen till nya betesmarker. Då körde en 40-årig mc-förare rakt in in i djurhopen och dödades omedelbart.
Hans 45-åriga kvinnliga passagerare skadades svårt och vårdades i natt på sjukhus. Även kon och den kalv hon väntade avled vid olyckan.
Olyckan inträffade på länsväg 321 cirka fem mil sydväst om Östersund i går kväll.
Både den dödade föraren och hans passagerare är hemmahörande i Jämtland.

Kungen skrev:
2364349 hur lätt är det att ine krypa runder på hojen när framhjulet pekar mot himlen. man blir ju skitskraj och bara vill därifran Lol

Jag hängde och burkade åt vänster allt vad Jag kunde, det var en lite tvärare kurva än Jag trodde och sen skulle Jag snabbt ner i fart ute på rakan igen, hetsig och likgilltig är egenskaper som främjar skinkåka på gotland.

migge skrev:
2364374 dessa kanske,,
Mc-förare krockade med ko – avled
Bonden drev sina kor över vägen till nya betesmarker. Då körde en 40-årig mc-förare rakt in in i djurhopen och dödades omedelbart.
Hans 45-åriga kvinnliga passagerare skadades svårt och vårdades i natt på sjukhus. Även kon och den kalv hon väntade avled vid olyckan.
Olyckan inträffade på länsväg 321 cirka fem mil sydväst om Östersund i går kväll.
Både den dödade föraren och hans passagerare är hemmahörande i Jämtland.

Tråkigt som fan men vad har det med saken att göra?:va

Last edited:
Osoft maan men en krasch per säsong måste man ha, minst! :)

För övrigt funkar det utmärkt att slanga utan att öka i fart genom att bara använda motorbroms men om man ska börja sakta ner kan den nog vara nödvändig :rolleyes:

don_tomazo skrev:
2472209 Osoft maan men en krasch per säsong måste man ha, minst! :)

För övrigt funkar det utmärkt att slanga utan att öka i fart genom att bara använda motorbroms men om man ska börja sakta ner kan den nog vara nödvändig :rolleyes:

helt klart, jag ville bara få ner farten lite fortare den här gången, jaja. Hojen saknar bara ett fåtal delar så är den med i matchen igen. uilade med den i förrgår. funkar lika bra nu. har ingen frambroms bara:skrämd

Vi kanske kan uila ihop nästa sommar, om makterna vill dvs.

Last edited:
Det är fan konstigt att det ska vara så jävla svårt att hitta den där jävla bromspellen när det behövs!!!!!

Teo skrev:
2341138 Inget att vara stolt åt kanske men gjort är gjort...

Jag var med några polare och körde på Gotland för ett par dagar sedan och näst sista dagen gjorde Jag genidraget att stå och wheela på 3:an i 160 i förd jeans samt knallgul collagetröja, efter 7-8 rull kände jag mig redo att ställa mig upp ...
Bara 7-8 rull i 160km/t? måste vart skrapande samtidigt som rull eller?:va
Tur i oturen att det gick bra, skinnställ är överskattat:rolleyes:

Teo skrev:
2488943 helt klart, jag ville bara få ner farten lite fortare den här gången, jaja. Hojen saknar bara ett fåtal delar så är den med i matchen igen. uilade med den i förrgår. funkar lika bra nu. har ingen frambroms bara:skrämd

Vi kanske kan uila ihop nästa sommar, om makterna vill dvs.

Såklart vi ska. Jag har makten och jag vill! :D

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...