"Jag gillar att nysa"- The Movie!

• Thread starter Thread starter Kay
  • Start date Start date
Asgarv... du är fanimej inte klok på en fläck. and we like it :tummenupp

Fan din j-vel, morsan kom in och undrade om jag kollade på gayporr eller vafan det var frågan om! :rofl
"det gäller att hitta g-punkten..*fnitter*..åhhhh..åhh så sköönt..*fnitter* -är det nära nu?"

:lol :lol :lol

Men jag trodde inte att det var sant, finns det folk som har så okänsliga näsor?! Jag kan alltiså inte ens dra in kall luft i näsan typ utan att jag nyser. Skulle jag köra upp ett blad skulle jag dra en nysattack på ~20 nysningar.
Man kanske skulle göra en liten "battle" film mot dig :rolleyes: ;)
Fast det är klart.. erat härliga fnitter och stön kommer jag nog aldrig att lyckas slå :tummenupp

Hehe, tack skulle ni fick för kommentarerna!
Får se om det går o göra en spinoff en vacker dag på detta... Eller nåt.
Nu ska jag se filmen en gång till själv, var längesedan. :fyllisar

haha!!! fan va härligt.. jag har inte provat än, men nysa är verkligen skönt!

men Kay, kväv inte nysningarna så mkt.. just let it flow!

Det käns så otäckt att nysa i det fria och inte kväva dem, då flyger det debrees ur mun o näsa rätt okontrollerat. Men men! Kanske man ska testa...

Kay skrev:
Det käns så otäckt att nysa i det fria och inte kväva dem, då flyger det debrees ur mun o näsa rätt okontrollerat. Men men! Kanske man ska testa...
Jag trodde att hela idén med att nysa var att man sprayar hela omgivningen. Hur ska man annars sprida baciller? ;)

Pellert skrev:
Jag trodde att hela idén med att nysa var att man sprayar hela omgivningen. Hur ska man annars sprida baciller? ;)

Men ruset av luft i hjärnan upphör om man nyser fritt. Att trycka upp luft i hövvet e ju det som man blir hög av! :D

Kay skrev:
Men ruset av luft i hjärnan upphör om man nyser fritt. Att trycka upp luft i hövvet e ju det som man blir hög av! :D
He he! Kanske det. Har inte funderat så mycket över det. :)

Jag tror INTE det är bra att kväva nysar......Hjärna och skallben + div saker som bihålor och nerver kan nog få allvarliga skador av den kraftfulla och plötsliga luft ström som kommer "bakvägen" tillbaka in i huvudet.

Kan tänka mig att i värsta fall kommer en sk "backfire" att ske, och vilka otrevligheter som följer efter en sådan vill jag inte ens tänka på :confused:
Det minst allvarliga som kan hända är väl lite näsblod och en kort förlust av medvetande och minne..... :näsblod

Så: KVÄV INTE NYSAR!!! :fatta!

:banana :D :tummenupp
filmen har iaf räddat mig i förkylningstider..... :rofl

så jefla roligt...

Fortsätt så! Det finns potential på SH, se bara på Kay, RoLLER, GSXR1100R mfl.

Mer film åt folket!

:hej

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back