"Jag gillar att nysa"- The Movie!

• Thread starter Thread starter Kay
  • Start date Start date

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Somliga av er läste denna tråd http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=46836 om hur jag gillar att nysa, och även andra fetisher folk tog upp.
Som utlovat har jag nu gjort en instruktionsvideo på hur man nyser. Ni ska speciellt lägga märke till följande:

1. Snurrtekniken på redskapen
  2. Bytet mellan näsborre
  3. Tårögdhetens framkomst
  4. Själva nysögonblicket
  5. Fjollskrattet
  6. Faktumet att man blir hög

Den sista punkten resulterar i ett väldigt fjolligt och gayigt skratt, det kan inte hjälpas. Här är den nakna sanningen om hur jag spenderar stor del av min tillvaro. Håll till godo. 5 min, 50mb.

http://www.kaymusicproductions.se/sket/kaynyser.wmv

Last edited:
Här sitter man en lördagkväll ensam i lägenheten och tycker synd om sig själv för att man snart måste krypa till kojs ...
Äh va fasen, kollar SH igen och ser om nåt kul är i görningen ... och så får man det här slängt i ansiktet!

Rackarns va kul! Gråter och har ont i magen och en polare som bor i lägenheten brevid bankade på dörren och fråga vad fan jag höll på med. Så sjukt roligt!

Bra jobb!

Skärpning!!!

Tjatja

Jag gillar också å nysa men jag har lite att invända mot din teknik, t.ex att du kväver den!! ajabaja! Man ska gärna skrika så mycket man orkar och ta i från tårna..... :D
Effekten och ljudet blir mycket bättre plus att man även kan lyckas skrämma arbetskamrater eller olyckigt förbipasserande... :banana

Så nu får du prova igen....tänk bara på att inte ta i föööör mycket..... :(

kul clip annars.... :yoparty

MilleR skrev:
Tjatja

Jag gillar också å nysa men jag har lite att invända mot din teknik, t.ex att du kväver den!! ajabaja! Man ska gärna skrika så mycket man orkar och ta i från tårna..... :D
Effekten och ljudet blir mycket bättre plus att man även kan lyckas skrämma arbetskamrater eller olyckigt förbipasserande... :banana

Så nu får du prova igen....tänk bara på att inte ta i föööör mycket..... :(

kul clip annars.... :yoparty

Håller med! Farsan är en jävel på att nysa så man tror att nån dör plågsamt men snabbt... :va annars rolig film...fjolligt skratt dock ;) Fast det hör väl till

hahahaha.
Helt sjukt. Men lite besviken blir jag, du kvävde ju nysarna. Det ska ju låta när man nyser. Annars är det ju bara fjolligt. eller nått.......
:)

/annicka

:rofl :rofl Väntar spänt på uppföljaren :tummenupp

När jag nyser i vanliga fall kan jag nysa 6-7 gånger i på typ 10s. Det går inte att sluta. Ruset är enormt och livet skuttar på små rosa moln. :)

haha fa* han ont i magen nu,klart den bästa rullen ja sett på länge, o ja håller med dig finns inget bättre en att nysa. 5 mc av 5 möjliga snyggt jobbat

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back