Jag gick 1 mil ikväll!

:yoparty
Jasså är det så det funkar? Jag trodde det var lika "illa" eller "bra" oavsett vem som gör vad?

Men den meningen fick dig att låta ännu mer kär i henne eller iallafall lite "Varför :confused: får han när inte jag:mad: får henne..."
hmmm... hehe...!
Ni kanske ha rätt trots allt! Ikväll har jag haft fest hemma! Det har varit riktigt sköj...
men hon kompisen var här, hon skulle sovit över, i Min säng!! :tuttar
men så råka jag bjuda en polare från förr, han tog med sig henne hem inatt!
Helvette, det var onda blickar mellan oss hela kvällen!
Blicken från hans ögon var typ, "ska du dö?", konstigt när jag bjudigt dem bägge och de aldrig träffat varandra!

Undrar då varför jag krusar efter en annan brud samtidigt, det är nog spelet det handlar om och inget annat.
hehe...

jävla slynor! Ställer till de ska de alltid göra!

hä, nu ska jag ta en bärs till och sen ska jag sova! Sov sött gott folk!

På pappret är KK en fantastisk idé, man har kakan, man äter den och har kvar den samtidigt som man kan äta en annan.

Problemet är bara att om man aldrig konsumerar den första kakan på rätt sätt så härsknar den rätt vad det är.

Med andra ord, någon blir kär och sviken och sedan är det adjöken med förhållandet på många plan och olika länge beroende på vem det är...

Lycka till att komma till den insikten själv!:pannkyss

...men hon kompisen var här, hon skulle sovit över, i Min säng!! :tuttar

men så råka jag bjuda en polare från förr, han tog med sig henne hem inatt!

jävla slynor! Ställer till de ska de alltid göra!

pogo...detta är ju alldeles uppenbart.!! :fakta

Du är kär i slynan som är en slyna när hon vill knulla andra...och när hon ska dela säng med Dig då är hon "bara" en myskompis.

Den enda du lurar här är dig själv.

HON spelar fulspelet....vill ha din uppvaktning/beundran samtidigt som hon vill ha andras. Hon kanske testar dig?? För att se om hon kan väcka svartsjuka!??

Kärlekens krig är ett jävla skitkrig och det handlar om makt!!!

//Mad

pogo...detta är ju alldeles uppenbart.!! :fakta

Du är kär i slynan som är en slyna när hon vill knulla andra...och när hon ska dela säng med Dig då är hon "bara" en myskompis.

Den enda du lurar här är dig själv.

HON spelar fulspelet....vill ha din uppvaktning/beundran samtidigt som hon vill ha andras. Hon kanske testar dig?? För att se om hon kan väcka svartsjuka!??

Kärlekens krig är ett jävla skitkrig och det handlar om makt!!!

//Mad
Det där var det klokaste jag hört i hela mitt liv! :yoparty

Men nu har hon valt min polare så hon är ett minne blott, han med för den delen... Jävla sätt, på min fest å allt! hehe! :mad:

Nä, nu ska jag se om jag kan sova i den här tropiska värmen vi har här i sverige! Huvaligen va varmt det är!

Väcker den här tråden bara för att den är så bra...

Kom igen, pogo uppdatera oss, vad har hänt med tjejen som är din kompis men som du är kär i och sätter på dina killkompisar?

Väcker den här tråden bara för att den är så bra...

Kom igen, pogo uppdatera oss, vad har hänt med tjejen som är din kompis men som du är kär i och sätter på dina killkompisar?
Haha!
Jag umgås inte med henne, hon är väl på gränsen tillsammans med min "polare" gissar jag!
Jag är ikke kär, bara förbannad, fast det har också lagt sig! :tuttar

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back