Jag gick 1 mil ikväll!

1 mil är ju inte så farligt tar ju bara knappt 1½ timme.

Själv lede man hoj helvetet från andrarum till brösarp vilket är sisådär 2 mil, kändes faktiskt ganska skönt att gå och lugna ner sig, iaf tills jag bada i ån och hävde mig rakt upp i ett näsel snår. :3freak

hmm... hehe, ja jävlar ja! Denna tråden starta jag igår! :P

Tjejkompisen, som jag skulle gosa med hela natten hitta ragg på krogen, så han hängde med henne hem och ******* så jag blev bortvald! Hon är bara en polare men kramgo sådan! :P
Blev bara förbannad och började gå... Men om man säger så här, hon har gjort upp för igår! ^^
Hon har sagt förlåt massa gånger, berättat hur kass han var i sängen och så bjöd hon mig på bio! haha... vet inte riktigt vad man ska säga om det här!

Eller jo, Pirates of the caribbean 3 är inte lika bra som dem andra 2! :P

hmm... hehe, ja jävlar ja! Denna tråden starta jag igår! :P

Tjejkompisen, som jag skulle gosa med hela natten hitta ragg på krogen, så han hängde med henne hem och ******* så jag blev bortvald! Hon är bara en polare men kramgo sådan! :P
Blev bara förbannad och började gå... Men om man säger så här, hon har gjort upp för igår! ^^
Hon har sagt förlåt massa gånger, berättat hur kass han var i sängen och så bjöd hon mig på bio! haha... vet inte riktigt vad man ska säga om det här!

Eller jo, Pirates of the caribbean 3 är inte lika bra som dem andra 2! :P

HAHAHA ......................

Alltid en tröst att få höra att han va kass i sängen hmm:va

Bio är gött, såg me 3:an i helgen den va som du sa inte lika bra som de andra...

///Micke

Allvarligt... "tjejkompis"!!???

Det är inte så att Du är lite småkär i henne....hon gillar dig och underhåller dig så att du ska fortsätta att vara lite kär i henne. Samtidigt som hon håller dörren öppen för att kunna strula med andra.

Om jag säger såhär.....detta scenario har vi sett förut här på SH.!! :fakta

Allvarligt... "tjejkompis"!!???

Det är inte så att Du är lite småkär i henne....hon gillar dig och underhåller dig så att du ska fortsätta att vara lite kär i henne. Samtidigt som hon håller dörren öppen för att kunna strula med andra.

Om jag säger såhär.....detta scenario har vi sett förut här på SH.!! :fakta

Hon har rätt.

Pogo, du är rökt... :)

Jag började gå hem en gång när polaren som skulle bjuda mig på en helkväll på krogen fick ragg o eftersom jag inte hadde några pengar så var det bara att börja gå efter 30 min så ringer han o frågar vart jag tog vägen o jag sa att jag börjat gå hem för han bara drog men det roliga var att han fick vända hemma hos bruden så inte fick han gänga heller haha

O pogo jag kan nog hålla med honda o tycker det låter som en tvätt äkta player du har o göra med =P
Fast kan ju vara så att ni är väldigt bra polare för låter ju som ni snackar om sådant som vi killar snackar om till varandra.

Last edited:
Jag går eller joggar 1-3 mil varje dag.

Skärp dig latmask...:tungan

haha... Ne, jag är inte så blödig för henne! Har väl hänt ett å annat för nåt år sen men det ledde aldrig till något! Vi snackar bara massa skoj!
Men jag måste väl erkänna att jag var lite kramkär i lördags! :D

Jag måste säga att jag blev förvånad att hon tog hem någon sådär faktiskt, trodde jag inte om henne! Tänkte ta upp de å säga hur dumt hon bär sig åt men sen bjöd hon ju mig på bio å va så jäval schyst! :P

1 mil på asfalt med dålig framfot i ett par tygskor... hmm, tur jag har special inlägg i mina andra skor!

Det är möjligt du lyckas lura dig själv, men svårt att tro att du lurar många här på SH.

1 mil hade jag aldrig orkat gå, hade nog lagt mig o sovit o fixat hemfärd morgonen efter :)

Jag måste säga att jag blev förvånad att hon tog hem någon sådär faktiskt, trodde jag inte om henne! Tänkte ta upp de å säga hur dumt hon bär sig åt men sen bjöd hon ju mig på bio å va så jäval schyst! :P

Hon får väl ligga med vem hon vill om hon är singel...?

Det är möjligt du lyckas lura dig själv, men svårt att tro att du lurar många här på SH.

Jag håller med Barret, du lurar nog dig själv men ingen annan med denna tråd.

Bryt kontakten så kommer du fortare över henne...

Last edited:
Bryt kontakten så kommer du fortare över henne...
Haha... Massa psykologer här! Jag inte kär och jag krusar inte henne!
Ikväll ska jag ragga brudar i vilket fall! :P

Hon får väl ligga med vem hon vill om hon är singel...?
hmm.. Nja, det finns vissa oskrivna regler! Tjejer framstår som slampor om de drar hem massa killar för ofta! Killar får extra status, typ... :D
Men en gång är väl ingen gång! :rolleyes:

1 mil hade jag aldrig orkat gå, hade nog lagt mig o sovit o fixat hemfärd morgonen efter :)
Bärsen var slut... :näsblod

Last edited:
Jag har varit ute och gått massvis med gånger. Om man lägger ihop alla dom tillfällena kan jag nog lova dig att jag har gått 1 mil jag med.

hmm.. Nja, det finns vissa oskrivna regler! Tjejer framstår som slampor om de drar hem massa killar för ofta! Killar får extra status, typ... :D
Men en gång är väl ingen gång! :rolleyes:

Jasså är det så det funkar? Jag trodde det var lika "illa" eller "bra" oavsett vem som gör vad?

Men den meningen fick dig att låta ännu mer kär i henne eller iallafall lite "Varför :confused: får han när inte jag:mad: får henne..."

Jag gatsurfade över en mil på longboard igår kväll..

Jag har ont i fötterna..

Tssss 1mil...

Här har vi 11km till Bylla från mitt hem, enkel resa.
Somnar som ett dagisbarn efter tur och retur till fots en fredag kväll med ett superbaconcheese meal som last på hemvägen! :D

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back