Jag flippar en stoppie på en show...

När man ser någon som är så grym som dig gå omkull så blir man ju lite skraj för att leka själv... Äh, finns ju gips och kryckor! :D

Upp på hojen snart igen!

Med den kontrollen du har kanske du kan förklara för oss dödliga, varför styret vek sig som det gjorde, hade du kunnat motverka det eller var det på grund av vinkeln enbart?

• Gilla
Reaktioner: tcg
Galet snyggt kört, inte alls avis på dina färdigheter :P
måste bara fråga varför du inte har bättre skydd höften neråt, gissar på att du kanske förlorar för mycket rörlighet?

Jäklar va säker du är.
Tråkigt att du vurpa, hoppas att det läker snabbt och att du inte har för ont.

Jag är mycket imponerad av körningen ska du veta.

Har du fler videos när du kör?

Tack för alla kommentarer haha :)

Med den kontrollen du har kanske du kan förklara för oss dödliga, varför styret vek sig som det gjorde, hade du kunnat motverka det eller var det på grund av vinkeln enbart?

Bra fråga faktist, jag vet att i högre vinkel så blir det vobbel mycket lättare än i låg vinkel.

Kan ha med ojämnhet i marken eller att hojen flög upp såpass högt med sån ordentlig kraft, så när jag släppte på bromsen så blev det ungefär som när man wheelar och inte är jämn på gasen.
Han inte tänka många sekunder iaf haha.

Ska kolla så jag inte har något glapp i gaffelbussningar också. Vet att dom kan börja glappa på 636orna.

En ordentlig styrdämpare kanske skulle ha motverkat detta. Vet dock inte riktigt hur jag ska montera en. De flesta monteras ovanför styrkronan och då kommer jag sparka sönder den vid diverse tricks.

GPR och Scott har även styrdämpare som är rätt smidiga som jag kört på andra hojar, men dom börjar glappa lite grann efter ett tag och då får man vobbel iaf.

Galet snyggt kört, inte alls avis på dina färdigheter :P
måste bara fråga varför du inte har bättre skydd höften neråt, gissar på att du kanske förlorar för mycket rörlighet?

Brukar köra med vanliga jeans eller shorts när det är varmt.

Om du syftar på skinnbyxor med skydd och stövlar så är det alldeles för osmidigt (och framförallt ser förjävligt ut :gnissla)

Last edited:
Tur att du hade skydd på överkroppen och huvudet iaf.
Man blir ju lite fundersam ibland när man ser folk som stuntar i typ shorts och t-shirt (Amerikaner oftast?), för även fast det oftast går ganska långsamt så kan det ändå gå jävligt illa om det vill sig. Att köra utan hjälm känns otroligt dumt.

Krya på dig!

GRymt stuntat iaf!! Var på mantorp förra helgen o såg nån kille från lappland, men han var ju inte i närheten av dig!

Gamla gixxers (nya med kanske) har styrdämp från ram till undersida nedregaffelkrona, det kan kanske va nåt.

Tack för alla kommentarer haha :)

Bra fråga faktist, jag vet att i högre vinkel så blir det vobbel mycket lättare än i låg vinkel.

Kan ha med ojämnhet i marken eller att hojen flög upp såpass högt med sån ordentlig kraft, så när jag släppte på bromsen så blev det ungefär som när man wheelar och inte är jämn på gasen.
Han inte tänka många sekunder iaf haha.

Ska kolla så jag inte har något glapp i gaffelbussningar också. Vet att dom kan börja glappa på 636orna.

En ordentlig styrdämpare kanske skulle ha motverkat detta. Vet dock inte riktigt hur jag ska montera en. De flesta monteras ovanför styrkronan och då kommer jag sparka sönder den vid diverse tricks.

GPR och Scott har även styrdämpare som är rätt smidiga som jag kört på andra hojar, men dom börjar glappa lite grann efter ett tag och då får man vobbel iaf.

Brukar köra med vanliga jeans eller shorts när det är varmt.

Om du syftar på skinnbyxor med skydd och stövlar så är det alldeles för osmidigt (och framförallt ser förjävligt ut :gnissla)

Ojämn mark... bussningar... styrdämpare bla bla!

Skit bakom styret är det! :D

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard