Jag fick hem en hel hög med reservdelar...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nr:18 skrev:
Läs längre upp, trilskande kamkedjesträckare gjorde att arbetet fick avbrytas i förtid.
Se till att montera fotpinnar i knähöjd, så att mannen med taxbenen når ned.

Nr:18 skrev:
I ett fantastiskt ögonblick fick jag köpa deen hoj som Chrulle haft i garaget i vinter. Min hoj är mycket mer påkostad än The Killed Sukka....
Men The Killed Sukka är ändå det finaste jag sett! :kär

Får revidera tidsplanen med en vecka, det visade sej att kamsträckaren tagit semester. :huvet Nytt startdatum är tisdagen den 6/7!

Jag förstår att du är tårögd av lycka!

Ändra i citat är ju skitkul. :D

Klart man kan få hacka lite på dig. Du är ju rain-champ i ERF, har två hojar, lite hår, är volleybolldomare och snabbare än någonsin. Lite avundsjukt hackande från tvitaktsmaffian rör väl inte dig i ryggen?

Goodstuff skrev:
Klart man kan få hacka lite på dig. Du är ju rain-champ i ERF, har två hojar, lite hår, är volleybolldomare och snabbare än någonsin. Lite avundsjukt hackande från tvitaktsmaffian rör väl inte dig i ryggen?
Jag har bara 1 hoj :hördu

Goodstuff skrev:
SM i fula påhopp och du ska va moderator :mad:

Goodstuff skrev:
Nu trivs du va, i sann diktatorisk anda så öser du skit på oss stackars oskyldiga medmänniskor, hur tror du vi känner oss när du häcklar oss va va va :mad:

GSXR1100R skrev:
Nu trivs du va, i sann diktatorisk anda så öser du skit på oss stackars oskyldiga medmänniskor, hur tror du vi känner oss när du häcklar oss va va va :mad:

Ungefär som undertecknad när jag häcklas på film. :mad:

Skräpig tråd pga GSXR1100R som måste sluta spamma! annars blire det yxan...

Nr:18 starta ny tråd om framgången i ditt byggande.

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back