Jag fick hem en hel hög med reservdelar...

Status
Ej öppen för fler svar.

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Nu ska The KillerSukka återuppstå! :banana
Igår fick jag hem det som en gång var en snygg och snabb racerhoj, med motorn liggande jämte en ram på hjul. Målet är att ikväll kl. 20.00 ha en körklar hoj, bänkad och ready-to-race. Detta ska lyckas om bara alla delar finns med, inget strular vid ventiljusteringen eller provstarten.

Vad är nu detta för hoj ?
:7peta tidsoptimist ? :D

/benfre

Nr:18 skrev:
Nu ska The KillerSukka återuppstå! :banana
Igår fick jag hem det som en gång var en snygg och snabb racerhoj, med motorn liggande jämte en ram på hjul. Målet är att ikväll kl. 20.00 ha en körklar hoj, bänkad och ready-to-race. Detta ska lyckas om bara alla delar finns med, inget strular vid ventiljusteringen eller provstarten.

benfre skrev:
Vad är nu detta för hoj ?
:7peta tidsoptimist ? :D

/benfre
Hädare! Har du aldrig hört talas om The KillerSukka?? :kocko
Körd av Mr. Pudelrockare himself under förra året, nu i ny ägo.

Nu vaknar ungarna, racet startar om 20 minuter :D

Nr:18 skrev:
Hädare! Har du aldrig hört talas om The KillerSukka?? :kocko
Körd av Mr. Pudelrockare himself under förra året, nu i ny ägo.

Nu vaknar ungarna, racet startar om 20 minuter :D

Aha, jäla shiiiitt faan. Vem var dum nog att köpa denna misshandlade best :D

Lycka till!

/benfre

Nu lägger vi i Team The Botten is Nådd locket på. Tråden stängd.

The Executive Manager

AHA!!! Så det är så det ligger till!

Förutom att du varit avundsksjuk på Chrilles hårsvall så var det hans hoj du ville åt! Allt detta var grogrunden till den aversion och den mångfald hårda ord som du har fält.

Känns det bättre nu?

Goodstuff skrev:
AHA!!! Så det är så det ligger till!

Förutom att du varit avundsksjuk på Chrilles håravfall så var det hans hoj du ville åt! Allt detta var grogrunden till den aversion och den mångfald hårda ord som du har fält.

Känns det bättre nu?
I ett sinnessvagt ögonblick lovade jag att bygga en hoj av skräpet som Chrulle haft i garaget i vinter. Min hoj är mycket mer påkostad än The Killed Sukka....

Får revidera tidsplanen med en vecka, det visade sej att kamsträckaren tagit semester. :huvet Nytt startdatum är tisdagen den 6/7!

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back