Biturbo
Min går i etthundra!
http://www.aftonbladet.se/vss/resor/story/0,2789,617796,00.html
1. Han har ju blivit informerad att det kostar 4000 kr i självrisk om något händer. Han har, med denna information, ändå valt att hyra skotern.
2. Tjejen har kört in i trädet. Historierna går ju isär om vad som hänt men hon har ju antingen kört över sin förmåga eller pysslat med annat.
Hade han inte tänkt sig att betala de 4000 så skulle han aldrig ha hyrt från början. Han var ju medveten om vad som gällde. Vad fan gnäller gubben över?
Detta är, i mitt tycke, helt idiotiskt.
Sen hur i hela, han kan få rätt i denna sak är ju en jävla gåta!? :kocko
1. Han har ju blivit informerad att det kostar 4000 kr i självrisk om något händer. Han har, med denna information, ändå valt att hyra skotern.
2. Tjejen har kört in i trädet. Historierna går ju isär om vad som hänt men hon har ju antingen kört över sin förmåga eller pysslat med annat.
Hade han inte tänkt sig att betala de 4000 så skulle han aldrig ha hyrt från början. Han var ju medveten om vad som gällde. Vad fan gnäller gubben över?
Detta är, i mitt tycke, helt idiotiskt.
Sen hur i hela, han kan få rätt i denna sak är ju en jävla gåta!? :kocko
på alla hjärndöda nötter som ställer till det för sig genom egen försorg och sen springer till tidningarna för att få gråta ut en skvätt. Undra på att landet går åt h-e med sådana här medborgare.