Jag föll till slut

JoUh skrev:
Japp, till slut föll jag för begäret. :rolleyes:
Köpte och körde hem en R1 -03 igår.

Var och titta på den hojen också i Helsingborg. Det var där du köpte den eller? Tyckte att han som ville sälja den verkade skum. Du vet om att den är omlackad till silver var röd från början. Han sa massa saker som inte stämmde vågade inte köpa den.

Absolutjohan skrev:
Var och titta på den hojen också i Helsingborg. Det var där du köpte den eller? Tyckte att han som ville sälja den verkade skum. Du vet om att den är omlackad till silver var röd från början. Han sa massa saker som inte stämmde vågade inte köpa den.

Stämmer bra. Jag tyckte då tvärtom om honom. :va
Han var urtrevlig på plats. Originaldämpare hade han inte, men skulle ordna och skicka upp inom 2 veckor (fick det nedtecknat på köpekontraktet).
Att den var röd visste jag om innan jag åkte ner och det syns på framskärmens "insida", annars tyckte jag att det var bra lackat. Den har ju inte varit omkull, så det spelar mindre roll för mig.
Det han sa som inte stämde var att den gått 1700 mil. Den hade i själva verket gått drygt 1500 mil. :huvet :rolleyes:

När var du där och tittade på den??

Waahh, en riiiktig bild på den nu! Fan va snygggg den va!! Nästan porrig som en annan skrev :)

Men det är synd att du inte kan wheela :D
Men det gör inget, jag kommer ändå upp imorgon och hälsar på. Visar dig hur man gör då :tummenupp

Tusen Grattis!

hm? är jag dum eller? jag ser då inga blinkers? är det d som är d snygga kanske??? :va

grattis till ny hoj.. dom är ju inte fula direkt..

rozen skrev:
hm? är jag dum eller? jag ser då inga blinkers? är det d som är d snygga kanske??? :va

grattis till ny hoj.. dom är ju inte fula direkt..

Heheh, att du inte kan se dem!!! :rolleyes:

Bifogat

• t12 framblinkers.JPG
    t12 framblinkers.JPG
    126.4 KB · Visningar: 278
Lion skrev:
Waahh, en riiiktig bild på den nu! Fan va snygggg den va!! Nästan porrig som en annan skrev :)

Men det är synd att du inte kan wheela :D
Men det gör inget, jag kommer ändå upp imorgon och hälsar på. Visar dig hur man gör då :tummenupp

Tusen Grattis!

:tummenupp (The persian way) :)
Den är din imorgon! :pannkyss

JoUh skrev:
Stämmer bra. Jag tyckte då tvärtom om honom. :va
Han var urtrevlig på plats. Originaldämpare hade han inte, men skulle ordna och skicka upp inom 2 veckor (fick det nedtecknat på köpekontraktet).
Att den var röd visste jag om innan jag åkte ner och det syns på framskärmens "insida", annars tyckte jag att det var bra lackat. Den har ju inte varit omkull, så det spelar mindre roll för mig.
Det han sa som inte stämde var att den gått 1700 mil. Den hade i själva verket gått drygt 1500 mil. :huvet :rolleyes:

När var du där och tittade på den??

Var där i torsdags. Väldigt bra pris på den iallafall.

Lite uppföljning med egna foton

Bifogat

• Bild 598.JPG
    Bild 598.JPG
    99.2 KB · Visningar: 201
  • Bild 602.JPG
    Bild 602.JPG
    104.9 KB · Visningar: 239
  • Bild 605.JPG
    Bild 605.JPG
    83.1 KB · Visningar: 208
  • Bild 611.JPG