Jag e så jävla tuff tråden

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
cröss å Rajsbus
Då vi har kärleksfixartråden å kärlekstrubbeltråden där alla vikt ut sina svagaste sidor å blottat sitt inre måste vi ju ha en tråd där man kan skryta om alla tuffa/korkade saker man gjort för att väga upp å behålla sin tuffa fasad.

Va har du gjort för att va tuff (kanske i ett läge man inte kände sig någe tuff)
bara för att bevara sin manlighet/kvinlighet

Typ dödat en spindel framför en donna fast man tycker de e ap läskigt eller den legendariska tror du inte att jag vågar fast att man darrar av skräck å gör de ändå grejjen.

Fick storhetsvansinne i fjällen för ett par år sen. Tog fart i största hoppet i idre, kände mig jävligt ball fram till att jag landat på min axel.
Bara mjukskador som tur va.

Hoppat bungyjump för en massa år sen som var så jävla apläskigt så jag höll på o skita ner både mej själv och förbipasserande...när sen polarna trycker på en så hoppar man en gång till :va ....10 min senare.... precis lika äckligt var det plus att man blev röd i ögonen som gjorde sej skitbra på krogen senare. Såklart apfull och mycket inbjudande:tummenupp

Det här var sjukt läskigt, men kul som fan:yoparty
[YOUTUBE-ID]jl5WCZDwNaQ[/YOUTUBE-ID]

Sen har jag dykt från 14 meter höga klippor bara för att Mr EmCom på forumet filmade.

Första veckan i kosovo första skjutningen vi åkte ut på, skottlossning i en by i närheten. Vi var först i väg med väldigt god marginal då vi precis rullade in på campen när larmet kom.
Jag satt som skytt bakom kulsprutan (man sitter typ ovanpå sisun), och trotts att jag hade den skottsäkra västen på mig så kända jag mig ganska naken, liten och långt hemifrån.
Fast det här blir ju fel för då var jag inte speciellt tuff men det var inte rätt läge att be att få komma ner i vagnen.

Borde inte tråden heta: Jag är inte så tuff men jag gjorde det ändå?

Efter ett besök på den lokala krogen sa mina polare att de inte trodde jag skulle våga köra goped (sparkcykel med motor) på motorvägen...

Jag vågade!!!:näsblod

För två år sedan så åkte jag från Levi Finland upp till ishavet i Norge på skoter. Så hade vi en vadslagning om vem som skulle bada först. Jag vann.:tummenupp

:mad: dålig kvalite på bilden försökte förstora men käna inget till...
å vaffö håller man för snöppen i den tempraturen de e väl ändå en andra navel då:confused:
så ända jag kom fram till av studeringsförsöket va att du har nog gått ned i vikt sen dess, kanske inte käkat så mö pizza på sista tiden:D

Hoppat fallskärm för att försöka bevisa ngt för mig själv.. 45 sekunder senare var jag totalt livrädd men f-n va kul det var :D

Hmmm... när jag läser den här tråden inser jag att jag fan inte har några ambitioner att vara tuff... Än mer så då min nya MC-rygga är babyrosa/grisrosa med glitter och har Tingeling som motiv.

En gång var jag nykter på en fest! Jag körde till och med mina polare till stan. DE NI! Eller... nja... NÄ! :confused:

För två år sedan så åkte jag från Levi Finland upp till ishavet i Norge på skoter. Så hade vi en vadslagning om vem som skulle bada först. Jag vann.:tummenupp

Nu har jag vart nästan lika tuff badade i smögen igår *svinkallt*
hoppa i från en motorbåt ute på havet me kläderna på när de regna å blåste
:gnissla korkat eller tufft en defenitionsfråga:gnissla

Wohoo!
Har knappt aldrig hoppat förr och idag gjorde jag mitt första försök till backflip och klarade det! 10 minuter efter så satte jag en backflip 180, dock med dålig landning.

1. min första lyckade backflip
2. backflip 180.

EDIT: Nu även en film :yoparty :D
[YOUTUBE-ID]I9jw1fBuHsc[/YOUTUBE-ID]

Bifogat

• Niklas backflip.jpg
    Niklas backflip.jpg
    67.6 KB · Visningar: 85
  • Niklas backflip 180.jpg
    Niklas backflip 180.jpg
    70.8 KB · Visningar: 88
Last edited:

Undrar varför du håller för organet? I den kylan hade den nog inte synts ändå:D :D :D

Wohoo!
Har knappt aldrig hoppat förr och idag gjorde jag mitt första försök till backflip och klarade det! 10 minuter efter så satte jag en backflip 180, dock med dålig landning.

1. min första lyckade backflip
2. backflip 180.

Usch för jibbare:pannkyss
Pudder pucko ska man ju vara:tummenupp

Dessa galenskaper kom man på att man skulle göra för nån månad sen.
Världens högsta kommersiella bungy, 216 meter.
Var tom. läskigare än att fjäska för Carro...:D :tuttar
www.faceadrenalin.com

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!