du kan låna en av en kompis eller bekant eller köra på din egen.. alternativt hyra en exempelvis på trafikskolan125kubik skrev:Kör man upp med egen hoj eller lånad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
du kan låna en av en kompis eller bekant eller köra på din egen.. alternativt hyra en exempelvis på trafikskolan125kubik skrev:Kör man upp med egen hoj eller lånad?
KalleNorton skrev:Där jag ska köra upp kuggar 53% :/
Sävsjö har faktiskt Sveriges bästa statistik ang uppkörningar!!..Tegenfeldt skrev:Sundsvall var bäst har jag för mig70% klarar det!
philsson skrev:Sävsjö har faktiskt Sveriges bästa statistik ang uppkörningar!!..![]()
philsson skrev:Sävsjö har faktiskt Sveriges bästa statistik ang uppkörningar!!..![]()
Itacha75 skrev:För att det bor tre pers dära?![]()
Njaaaa, jooo... Du markerar rätt svar och går vidare, men det ser lite annorlunda ut.. Se här för ett exempel av hur det ser ut:125kubik skrev:Är provet likt det i Bonniers Trafikskola 2004?
Är det likt bilprovet?
Hehe jag tror han menar om de är samma frågor elr inte....de är några frågor som är hyffsat lika men som Extreem_ säger så är de endel mc-frågor med....Extreem_ skrev:Njaaaa, jooo... Du markerar rätt svar och går vidare, men det ser lite annorlunda ut.. Se här för ett exempel av hur det ser ut:
http://www.ore.vv.se/provit/main.htm
Och det är många mc frågor! Fler än vad jag trodde! (Skrev 50 igår...)
/mvh Johan
Extreem_ skrev:Njaaaa, jooo... Du markerar rätt svar och går vidare, men det ser lite annorlunda ut.. Se här för ett exempel av hur det ser ut:
http://www.ore.vv.se/provit/main.htm
Och det är många mc frågor! Fler än vad jag trodde! (Skrev 50 igår...)
/mvh Johan
C! C är rätt!!! Punka ska de va!!!!!Tjet skrev:5 mc-frågor skall det vara.
typ "Vilken frambroms är effektivast? A. Snowracerbroms B. Pinne-i-hjulet-broms C. Punkteringsbroms D. En jättemegasuperstor skivbroms"![]()
Aha!Tjet skrev:5 mc-frågor skall det vara.
typ "Vilken frambroms är effektivast? A. Snowracerbroms B. Pinne-i-hjulet-broms C. Punkteringsbroms D. En jättemegasuperstor skivbroms"![]()
125kubik skrev:Fan vad nervigt! Ska göra provet imorgon, och brukar få mellan 55-60 på bonniers provet iaf... Ser det ljust ut?![]()
125kubik skrev:Är proven lika varanda från gång till gång?
125kubik skrev:Fan också...
Brukar det var liknande frågor?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |