Jag dansar aldrig nykter eller hur fan hittar man takten?

Att dansa är som att ha sex. Det blir mycket bättre om man har taktkänsla och båda följer samma rytm. :fakta

Jag vill ju lära mig det, det var därför jag startade tråden.

Förstår det och det är positivt. I början kommer du ha fullt sjå bara att hålla reda på stegen. Har du tur kan du få dansa med en dam med bra taktkänsla som kan hjälpa till lite.

Jag vill ju lära mig det, det var därför jag startade tråden.

Du kommer fixa det. Jag och mina kompisar, killar och tjejer fick för oss att gå på buggkurs när vi gick i nian och killarna hade allt annat än taktkänsla. Själv var jag extremt blyg istället och vågade knappt röra mig.
Hela gänget kunde bugga som värsta dansbandspubliken efter avslutad kurs och uppepå det hade vi skitkul tillsammans med resten av folket på kursen.
Lycka till och fortsätt med påbyggnadskurs eller någon annan dans efter så kommer du ha brudarna i klasar efter ett tag, om inte annat så kommer 50-60 taggarna att jaga dig tills du längtar efter A_NN_As källare. :hihi

Det är ju därför man går kurs. För att lära sig saker :fakta :banana :3freak

Jo för det mesta lär man sig alltid något om man är villig. Har dock stött på karlar som inte varit villiga att förstå att de behöver jobba med taktkänslan och då blir det lätt olidligt att dansa med dem. :tummenupp

Jo för det mesta lär man sig alltid något om man är villig. Har dock stött på karlar som inte varit villiga att förstå att de behöver jobba med taktkänslan och då blir det lätt olidligt att dansa med dem. :tummenupp

Du får väl testa min taktkänsla på nästa SH-fest, för till årets har jag inte ens hunnit börja på kursen? :)

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing