Jag dödade inte Bambi...

Mattias skrev:
Motorcyklar är mjuka, rådjur är hårda. Bambi har dödat mina gaffelben! Jag behöver nya NUU!!! Känner du någon som har en CBR som han/hon inte använder så köper jag gärna gaffeln och lite kåpdelar.

jävla skit. JÄVLA SKIT!!!!!!!!!!!!!!!

RoLLER skrev:
Blir DU utan MC nu igen :) Stackars Anja!!! *kram*

bäh. jag ska sluta köra på gata. jag ska bli fett grymt snabb och tävla på bana (nej, slingerbulten är faktiskt ingen bana). du ska heja på mig. du ska sponsra mig också.

stackars dig.

anja skrev:
bäh. jag ska sluta köra på gata. jag ska bli fett grymt snabb och tävla på bana (nej, slingerbulten är faktiskt ingen bana). du ska heja på mig. du ska sponsra mig också.

stackars dig.

Värmeslag? Det har jag haft sista tiden. 32 grader i lägenheten :(

anja skrev:

stackars dig.
Det går inte. Du kan inte knäskrapa, enligt vanligtvis initierade källor.

Mattias skrev:
Motorcyklar är mjuka, rådjur är hårda. Bambi har dödat mina gaffelben! Jag behöver nya NUU!!! Känner du någon som har en CBR som han/hon inte använder så köper jag gärna gaffeln och lite kåpdelar.

Jag har prylar liggandes...det vet du redan...(PC31)

:corn
börjar bli intressant ;) Kan ni ta historien från början, har ju missat några avsnitt :wiggle

Jag fick en liknande erfarenhet året innan dig. Hann inte göra något, inte ens tänka djä... det bara small. Gick inte för fort, jag var bara på fel plats vid fel tillfälle.

Men kul att läsa tidigare inlägg i denna tråd. Det har hänt en del med skämten och den inte så allvarliga inställningen...

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back