Jag dödade inte bambi heller=)

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Jaha så var man hemma efter en kvälls äventyr då.

Jag å Törnberg här på forumet körde vägen mellan kungsbacka och Hällingsjö och hade riktigt roligt :)

Sen fortsatte vi från Hällingsjö till Rävlanda vilket också var rätt skoj men det började nu bli lite mörkt och jag hade spegelvisiret på så jag föreslog att vi skulle bege oss hemåt medans jag fortfarande såg nåt.

Vi tog vägen från Rävlanda till Bollebygd för att sedan köra mot Hindås och in mot stan igen. Precis efter rondellen i Bollebygd vid Shell-macken kommer en fin stigning som avslutas med en fin vänster och höger. Där tar jag täten och gasar väl upp i 140-150 kanske, när jag befinner mittemellan de två kurvorna ser jag nåt komma från vänster. Gaaaaah ett rådjur, shit nu smäller det hinner jag bara tänka men till min stora lycka passerar det med en halvmeter till godo :banana .

Den pulsen jag hade efter denna incident var längesedan jag hade, var tvungen att stanna å ta en snus :hihi .

Sen föreslog Törnberg när vi kom in till stan att vi tar en posörrunda, det kan vi göra för då behöver man ju inget visir ändå tyckte jag. Kör avenyn ner å glänser lite :lol . Kommer bort till rödljuset vid ullevi när Törnberg säger att det låter konstigt om hans gaffel, i nästa ögonblick säger det poff och min hoj börjar spruta kylarvätska som en fontän :huvet . Gott att man har garanti om det är nåt allvarligt, får ta en titt imornn i dagsljus.

Sitter med en iskall öl i näven nu å varvar ner :gnissla

// Fogerty

Sedärja... Phew..

Tur som f-n att du klara dig.... :)
Hoppas det inte e nåt allvarligt med hojen nu bara....

Ähhh, lär dig att man inte får tjöra i 150 där. Det är faktiskt 100 km/h för fort :mattias

Nåväl, jävlar va gött att du inte klippte skiten... Det hade kunnat gå illa!

Å hojen, tja, det är ju en Honda...

:hej

fogerty skrev:
Den pulsen jag hade efter denna incident var längesedan jag hade, var tvungen att stanna å ta en snus :hihi .
// Fogerty

Vet hur det känns för något år sen snek jag ett rådjur med knät i 180-190.
Jag blev så rädd att jag var på väg i diket på andra sidan vägen, tappa konceptet totalt.

Nu har jag köpt hus med stora marker bara 200 meter därifrån i år, så jag hoppas att få döda den där Bambi den 16 augusti :machinegu

Last edited:
Nu har jag köpt hus med stora marker bara 200 meter därifrån i år, så jag hoppas att få döda den där Bambi den 16 augusti :machinegu[/QUOTE]

Hehe det får vi väl hoppas =)

hållundan skrev:
Ähhh, lär dig att man inte får tjöra i 150 där. Det är faktiskt 100 km/h för fort :mattias

Nåväl, jävlar va gött att du inte klippte skiten... Det hade kunnat gå illa!

Å hojen, tja, det är ju en Honda...

:hej

Honda e skit :(

Veztra skrev:
Jag blev så rädd att jag var på väg i diket på andra sidan vägen, tappa konceptet totalt.

Nu har jag köpt hus med stora marker bara 200 meter därifrån i år, så jag hoppas att få döda den där Bambi den 16 augusti :machinegu

Rådjur är gott! :tummenupp

Veztra skrev:

Göra en Runar?? :D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...