Jag blir så trött......

Har för mig att gängen som åsyftas kallas rockgäng, eller västgäng, i Danmark. Mycket bättre än MC-gäng tycker jag.

Hmm... Jag bor i Hammarbyhöjden, ett stenkast från Willis. Jag känner en kille som bor i Heby och kör motorcykel. Är jag inblandad?

Mattias, polisen säger att du är högintressant som misstänkt. Förvänta dig ett besök (Det är okej, om du blir frisläppt kan du gråta ut hos Aschberg mot betalning)

Jag är orakad, långhårig och kör en hoj som väsnas. Ringar i örat har jag också..

Finns det risk för att min mc blir mördad?

Freppa skrev:
Mattias, polisen säger att du är högintressant som misstänkt. Förvänta dig ett besök (Det är okej, om du blir frisläppt kan du gråta ut hos Aschberg mot betalning)

Ja sicken dåre..
Satt bara och skrattade åt han.
Försökte använda "fina" ord formulerade dom fel uttalade dom fel..
Men Aschberg..vilken härlig kille..
Plockade ned "35" åringen gång på gång..

Undrar om skatte masen kommer jaga honom för inkomsten han fick för interjuver.

"Vittnen söks till mc-mord i Heby "

Kanske nån som blivit hjälslagen med en mc ?

Eller som du säger en mc som blivit mördad.

Eller så söker man vittnen till ett mord som skall begås på en mc i Heby i förväg kanske?

Eller... Så kanske vittnena SÖKER sig till mc morden i Heby?

Men man kan väl inte vara vittne INNAN nåt har begåtts?
Eller?... :p

Nyheten kommer ju från TT ( www.tt.se ) så jag kollade hur de har skrivit "original" blänkare.... Inte ett mc så långt ögat når...

Hells Angels-mord ännu olöst
Mordet på en 36-årig medlem i Hells Angels som i somras hittades nedgrävd skogen i Heby i Västmanland är ännu ouppklarat. Mannen sågs före mordet på en restaurang i Hammarbyhöjden i Stockholm.

Rammstein skrev:
Då kanske vi bor i samma hus :hej
Beror ju på åt vilket håll man kastar stenen iof :crash

Vi hade nog märkt av varandras motorcyklar i så fall. Jag har utsikt mot Olaus Magnus väg.

farmerlip skrev:
Nyheten kommer ju från TT ( www.tt.se ) så jag kollade hur de har skrivit "original" blänkare.... Inte ett mc så långt ögat når...

Hells Angels-mord ännu olöst
Mordet på en 36-årig medlem i Hells Angels som i somras hittades nedgrävd skogen i Heby i Västmanland är ännu ouppklarat. Mannen sågs före mordet på en restaurang i Hammarbyhöjden i Stockholm.

Inte så konstigt. TT lever på att servera nyheter till folk, Aftonbladet på att servera skandaler och saftiga rubriker till folk.
You do the math.

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back