Jag blir så sugen!

är sjukt sugen på att dra på hojen ditåt på värsta äventyret, dock på någon organiserad gruppresa på hoj med sidovagn. hellre en bra offroad-/touringhoj! men jovisst, lär vara jävligt kul ändå!

Kamrat Karlsson anmäler sig!
Jag kan sitta i sidvagnen och dricka Stolichnaya och ha koll på reservdelsuppbörden.

Kamrat Karlsson anmäler sig!
Jag kan sitta i sidvagnen och dricka Stolichnaya och ha koll på reservdelsuppbörden.

Förutom ovan nämnda självklarheter (vodka i mängder) vill jag även ha en kulspruta typ PKM el. dyl. monterad på min sidovagn. Man vet aldrig om tysken gör ett nytt försök.

är sjukt sugen på att dra på hojen ditåt på värsta äventyret, dock på någon organiserad gruppresa på hoj med sidovagn. hellre en bra offroad-/touringhoj! men jovisst, lär vara jävligt kul ändå!
En Ural med drivning på sidovagnshjulet (som det handlar om här) är inget dumt val alls.
Köra småvägar, på gränsen till traktorspår, är faktiskt betydligt roligare med Ural än man frestas att tro.
Samma salk med enfielden.
Det är det de är byggda för.

På svenskt vägnät känns de dock handikappade.

Coolt, låter ju nästan lite som min indienresa:D Fan vad sugen jag blev på långtur nu:huvet

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra