Jag Blir Så Förbannad!!!!!!

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ska berätta om ett problem jag har. Man är hemma i Karlstad 2-3 lördagar i månaden. "Gänget" brukar ladda upp med förgrogg (jack daniels och cola naturligtvis) sedan glida ner till Karlstads största krog som även har bowling. Mycket trevligt. Varje gång vi har vart ute så smyger det med en äldre, smått pervers halvpedofil som ska vara med. Han har eget klot med sig som är mer välpolerat än vilket ollon i hela världen. Han skryter om att han var junior-distriktsmästare 1967 i mellanvärmlandsregionen när han var 18år. Tidigare har han vunnit 2 gånger när han spelat med oss, men denna gången så kom han 3a. Han har gråtit sedan dess. Han ringer och smsar mig hela tiden med ursäkter, stukad handled, fel skor, "tummen fastnade", för mycket hårgele så huvudet är i obalans, den rosa skjortan var för tight, liggsår, stomipåsen läcker, banan använder fel olja, ja jag vet inte hur många olika ursäkter jag hört. Det jag undrar nu är om jag kan spärra hans nummer så han inte kan ringa mig eller måste jag byta nummer och bowlinghall?

Bifogar en bild på gamlot när han vann 1967.

Bifogat

• DSC00087 (Medium).jpg
    DSC00087 (Medium).jpg
    33.4 KB · Visningar: 114
Ohhhh nu skrattar jag så att käken låser sig, detta var det roligaste jag någonsin läst på SH, moahahahaha:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Jag kan inte sluta garva :D

GSXR1100R skrev:
2561039 Ohhhh nu skrattar jag så att käken låser sig, detta var det roligaste jag någonsin läst på SH, moahahahaha:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Jag kan inte sluta garva :D
Jag kommer ihåg hur det gick när farbror spelade bowling. End of story.

Beanise skrev:
2561029 Det är jobbigt att vara poppis :tummenupp
Hur tror du jag känner mig då? Idolstatus är tungt att bära.

Plåtniklas skrev:
2561034 Är du inte karl nog att be honom dra åt helvete? :mad:
Han ringer ju varenda jävla helg till mig. :mad:

Last edited:
Nursey skrev:
:slicka :tuttar

Valen skrev:
2561055 Är det möjligtvis Valmers du nämner? :D
Inte då.

hållundan skrev:
2561080 Han spelar alltså bowling?! Fyfan så löjligt.

:hihi
Det är en otroligt manlig sport. Försök att dricka 4-5 Jack & Coke och spela hem över 100p på en serie. Samtidigt. Betänk också att Nöjesfabriken svämmar över av tajta brudar som är 20+ och 20-, som man ska glo på hela tiden. :flåsa

Last edited:
valmers skrev:

Jag o bruuudarna :tuttar skall faktiskt på en bowlpub/bar på lördag..skall du inte komma o visa lite fräcka moves? :moonwalk

Edit...men bara om du har din vita stickade kofta på dig :tungan snälla säg att ärmarna var uppkavlade också :hihi

Last edited by a moderator:
Nursey skrev:
2561364 Jag o bruuudarna :tuttar skall faktiskt på en bowlpub/bar på lördag..skall du inte komma o visa lite fräcka moves? :moonwalk

Edit...men bara om du har din vita stickade kofta på dig :tungan snälla säg att ärmarna var uppkavlade också :hihi
Det är ju min Carlo Manzoni-Cardigan från -90. Hur cool som helst.

Nursey skrev:
2561364 Jag o bruuudarna :tuttar skall faktiskt på en bowlpub/bar på lördag..skall du inte komma o visa lite fräcka moves? :moonwalk
[/COLOR]

Färdtjänsten kör inte så långt, tyvär. Desutom hörde jag något om diskbråck och träningsvärk efter bowlingen...

Hagster skrev:
2561465 Färdtjänsten kör inte så långt, tyvär. Desutom hörde jag något om diskbråck och träningsvärk efter bowlingen...
Den desperate äckelgubben sågs stående utanför karlstad på motorvägen med liftartummen framme, varning plocka inte upp denne blonderade hårvaxluktande farbrorn, han hugger direkt på allt.

Fanns det BRATS redan på den tiden? Trodde det var ett nutida problem:huvet

Bifogat

• DSC00087 (Medium).jpg
    DSC00087 (Medium).jpg
    11 KB · Visningar: 588
Back