Jag blir så djävla arg!

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date

Mingves

Guest
Bussen var 0,5 h sen idag när jag skulle från uddevalla till GBG. Kommer till GBG och skall köpa en burgare på MCD.
Byter kassa då kö när lång och då kommer ett fjunigt as till lumpare och hans feta brud och knör sig före. Visar sig att de känner paret framför mig och säher bara "Hej e ni här smör"
Jag säger "Tack för att ni knödde er före så att jag såg din feta flickvän, nu vet jag att jag inte skall ha en burgare" och går där ifrån................det kunde varit så...

Nu blev det istället att jag sa"Djävla idioter" och så gick jag hem och lagade Pasta pomodoro.

Nu spelade jag dator och kolade, dan är fullständig :6surkart
///Mats

Mingves skrev:
Bussen var 0,5 h sen idag när jag skulle från uddevalla till GBG. Kommer till GBG och skall köpa en burgare på MCD.
Byter kassa då kö när lång och då kommer ett fjunigt as till lumpare och hans feta brud och knör sig före. Visar sig att de känner paret framför mig och säher bara "Hej e ni här smör"
Jag säger "Tack för att ni knödde er före så att jag såg din feta flickvän, nu vet jag att jag inte skall ha en burgare" och går där ifrån................det kunde varit så...

Nu blev det istället att jag sa"Djävla idioter" och så gick jag hem och lagade Pasta pomodoro.

Nu spelade jag dator och kolade, dan är fullständig :6surkart
///Mats

Jävla as det finns...

:mad:
:hej

Jag hajar inte riktigt, vad sa dom egentligen?
Hej e ni här smör?
Hur som helst så blir man trött på såna muppar som tror det går att göra precis hur som helst.

Nej de sa hej är ni här och sedan började de "smörsnacka" med paret framför....

"Tack för att ni knödde er före så att jag såg din feta flickvän, nu vet jag att jag inte skall ha en burgare"
Ahahaaha :tummenupp

KawaF3771 skrev:
Eller så skippar man det oskäligt dyra MCD och köper nått från nåt gatukök istället :D

Nu vet inte jag hur ni har det i Finland men här i Sverige så är MCD många gånger billigare än ett gatukök ;)

kajlyl skrev:
här är dom också små(cheesbugrarna iaf) men 9:- är inte dyrt! så får man ta 3-4st :tummenupp

Okej på specialpris e dom fanskapen 1€ men dom räcker ju ingen vart... man får punga ut med 4€ för en big mac o dom behövs ju 2 av ändå :rolleyes:

På lokala grillen så kostar en amerikansk hamburgare 3,50€ och dom räcker det bra med en... det är en fet dubbelburgare med en massa sallad, ananas o annat smått och gott :rock

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back