Jag blev med 660 idag.

homerone

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg 390
Har precis kommit hem efter en tur till Malmö och på vägen hem hade jag en ny vän med mig. Det blev en 660-05 och jag älskar henne redan, jag är så lycklig. Ville bara skriva och dela med mig av den lycka jag känner, ha en underbar fredagkväll för det har jag.:öl

homerone skrev:
2388110 Har precis kommit hem efter en tur till Malmö och på vägen hem hade jag en ny vän med mig. Det blev en 660-05 och jag älskar henne redan, jag är så lycklig. Ville bara skriva och dela med mig av den lycka jag känner, ha en underbar fredagkväll för det har jag.:öl

BRA VAL,GRATTIS!!!!!!!!!!:tummenupp :tummenupp :tummenupp
(Orginal eller?)
(FREDAGSKVÄLL,SAMMA HÄR:öl :öl :öl)

Grattis!! :yoparty

har bara haft min nån vecka än men är sjukt nöjd!

homerone skrev:
2388339 Tack. Nja det är akra pipor och svarta fälgar.

Tack och grattis själv :tummenupp

Acrapovic här också,men inte svarta fälgar TYVÄRR!(VILL HA!!)
Du vill inte byta hjul?Sitter nya däck på mina(Metzeler)!:)

SLADDVARNING skrev:
2389064 Acrapovic här också,men inte svarta fälgar TYVÄRR!(VILL HA!!)

Ja det är sjukt snyggt med svarta fälgar!

SLADDVARNING skrev:
2389064 Acrapovic här också,men inte svarta fälgar TYVÄRR!(VILL HA!!)

Nä tack det vill jag inte, det var en stor anledning till att jag köpte just denna. Men du kan få se en liten bild på framfälgen :)

Bifogat

• DSC00271333.JPG
    DSC00271333.JPG
    138.7 KB · Visningar: 108
Vart kan köpa svarta fälgar? E det hos handlaren eller ska man fixa dom själv? Jag köpte en 06:a för 3 veckor sen typ och är lite sugen faktiskt på att ha en uppsättning svarta fälgar. Tycker ju det e grymt snyggt med crome oxå men ser kanske lite råare ut med svarta...?!

kN_KY skrev:
2389655 Vart kan köpa svarta fälgar? E det hos handlaren eller ska man fixa dom själv? Jag köpte en 06:a för 3 veckor sen typ och är lite sugen faktiskt på att ha en uppsättning svarta fälgar. Tycker ju det e grymt snyggt med crome oxå men ser kanske lite råare ut med svarta...?!
Det kan du beställa hos din handlare.Kostar 4161:- fram och 5298:- bak listpris.Bara att sätta igång och pruta....

Busaberg skrev:
2389701 Det kan du beställa hos din handlare.Kostar 4161:- fram och 5298:- bak listpris.Bara att sätta igång och pruta....

Är inte det för en komplett fälg? det är ju bara fälgbanan som skiljer. den borde gå att köpa löst!

hoppas med jag blir med 660 snart... Har en pa g. men han ej att aka ochg tıtta pa den ınnan jag for tıll turkland.... Sıtter har nere nu ınne pa 11 dagen och ar bara sugen pa att fa aka hem och branna hoj antıngen med rettan eller med en 660....... Abstınensen ar enorm just nu....... bara 4dagar kvar nu...

///Micke

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back