Jag beklagar...

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
Jag vet att det blir en väldans massa sånna här trådar, men jag kan inte hjälpa det!!!
Efter en vår och försommar av gedigen och stabil träning, har till stor del mina nerver satt käppar i hjulen för mig på målsnöret ett, hrmm hmm flertal gånger :(
Men nu e det över! Eller rättare sagt: Nu börjar det!
0745 i morse började vad som skulle visa sig resultera i min A-krumelur på lappen. Har efter att ha gått igenom i princip alla känslotillstånd som finns har jag äntligen klarat det!
Har försökt att inte gnälla överhuvud taget på mina tidigare misslyckanden, men just nu bara bubblar det i mig!
Kom precis hem efter vad man lätt skulle kunna kalla en heldag på motarden. Egentligen vansinigt att ge sig ut i trafiken i det här tillståndet, men som om det fanns några alternativ!? :kär :banana :3freak

Hade lite problem med styr o balans åt hö, tog om, gick prima! sedan nailade jag alla moment på första försöken, på våt och regning bana! :D
Efter trafikrundan och dommen, frågade jag ändå om det fanns något speciellt jag borde tänka på, öva mer på? Han bad mig bara ta det försiktigt och vara förståndig i trafiken!
LYCKLIG!!!

Det har jag nu varit hela dagen och haft så jeeeevla kul!!! men jag har ont i rompan... :arsele
Vi ses där ute!
//Bagerah

Last edited:
Asså jag vet inte, men att ta körkort tycker inte jag är nån slags större bedrift. Kriterierna är ju pinsamma egentligen.
De som kuggar på teorin har jag inget över för alls...

En blind kan ta körkort ju.

Ajja, kör som han sa till dig då. Grattis heter det med....

Mavve skrev:
Asså jag vet inte, men att ta körkort tycker inte jag är nån slags större bedrift. Kriterierna är ju pinsamma egentligen.
De som kuggar på teorin har jag inget över för alls...

En blind kan ta körkort ju.

Ajja, kör som han sa till dig då. Grattis heter det med....

Försöker du regna på min parad?!? :mad:
fast det e klart... åsikter får alla ha
folk e olika...

Det är ju inte svårt att ta körkort.
Det svåra är ju att behålla det!!!

Kör så det ryker!

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard