Jag behöver uppmuntran!

Du är (uppskattningsvis) inte en blind och döv pensionär, än.
Du är inte en siamesisk tvilling med en homosexuell bror. (eller?)
Du är inte en överkörd grävling.

Du har det skitbra, sluta deppa nu.

1. Vinterjackan åkte på i morse. :gråta Vad ska jag göra i vinter? Videobutiken har bara ett visst antal filmer.... :confused:
Jag har krümt många tips. Mestadels snuskiga. Om du är nyfiken så får vi ringas.

2. Slutar sent idag.
På mitt schema står det 16.50. Du är inte ensam!

3. Hojen såg lessen ut när jag sprang till bussen i morse.
Klart hojen är lessen. Den går ju inte som den ska!

4. Jag försov mej, därav språngmarchen till bussen.
Motion är bra du som viktoptimerar

5. Varför jag försov mej? Mobilens batteri tog slut inatt, och var ligger mobilen nu (?), jo, på laddning, och inte i min ficka.
Det blir mindre tungt att bära!

6. Jag har ässemäss behov och känner mej riktigt depprimerad... :rodnar
Du som student sparar phet mycket pengar på att inte skicka äsämäs.

7. Filmen jag såg igår var inte bra, och jag vet fortfarande inte hur det gick för tjejerna i fotbollen inatt.. :zpy
Dom vann som du säker vet!

Seså, se lite positivt på livet nu! :slicka

Hightuned skrev:
Du är ju kvinna, att inte sura vore ju att försöka gå emot din genetiska kod vilket är omöjligt?. :D

Watson: Du o jag kan åka över och slå lite på Hightuned, så blir vi nog lite gladare... :D

watson skrev:
Sammanfattning av inlägg...

Min pojkvän är smygbög, däför ska jag supa bort vintern... Mattias bara ljuger... Hur kort/långt hår jag har framgår inte så tydligt, men om jag säger att jag blev kallad "grabben" i lördags natt, så säger det väll allt.... :gråta

Det var riktigt kul att bööörna med V70.n, men det hjälper föga nu.... Solen skiner, det är kallt som fan, jag sitter med min regplåt i knät i plugget, utan hoj...

Possitivt: Jag har äntligen lämnat skadeanmälan till mitt försbolag. Nu jvlar ska taxijveln få!!! :mad: :fakta (Vad enkelt det var att lämna på nätet... :p )

Nu ska jag gå och tänka på alla som inte har nån regplåt att ha i knät, så kanske jag blir på lite bättre humör, eller hur.... MATTIAS!!

EBS: (Supa?! När var hur?! Ska kolla av med Johan... Ringer dej när jag kommer hem...)

/Fröken lite gladare...

Ä ja me på damens ignore lista månne?

Bifogat

• rymding liten och rädd insolite_136.gif
    rymding liten och rädd insolite_136.gif
    1.6 KB · Visningar: 148
Watson: Din pojkvän är inte smygbög. Han är kanonbög! Men tänk såhär: Jävlar vad han kan lära sig nya saker i sängen (känslighet och sådant där jäkla tjafs).

För övrigt: Den JÄVEL som klagar på att den går i skolan LÄNGE borde pröva på att jobba i budgettider. Om vi bortser från igår när jag var och hämtade nya hojen så BOR jag jävlarimig på jobbet. Jannica: Kan inte jag också få gå i skolan med dig? Jag lovar att inte kladda på alltförmånga av dina kamrater....;)

Stackars fröken Watson,
Du kan få komma och blippa lite på Aprilia rullen.
Det blir man lycklig in i själen av.

bebbe skrev:
Du ser söt ut på din avatar :rodnar :D
Om det nu är du :rolleyes:

För ett halvår sedan sa hon att hon aldrig skulle ta ur sin nosring, så det kan inte vara hon. :mattias :rolleyes:

Visa Patt,,,, eh,,,,,Visa snoken! Visa snoken! Visa snoken! :notme

Freppa skrev:
Jannica: Kan inte jag också få gå i skolan med dig? Jag lovar att inte kladda på alltförmånga av dina kamrater....;)

Du kan få ta över min plats istället. Jag vill inte vara där, jag orkar inte, jag trivs inte, jag är bara så fucking ensam. Så varsågod.
Kladda på bäst du kan, vi är inte lammkött så länge till ju! :cool:

bebbe skrev:
Du ser söt ut på din avatar :rodnar :D
Om det nu är du :rolleyes:

Tack... :rodnar

Rymdis: Min nosring tar jag ALDRIG ur, och nu kanske det blir mer metall i Watsons kropp.... Du borde kanske skaffa glasögon...

Freppa: :gråta :gråta

(Idag är dock humöret lite bättre... Jag har en fiiin hoj som jag ska ut och smiska nu... :D )

Hightuned: ALLA andra tjejer kanske... Du känner inte mej... Jag VET MÅNGA killar som gnäller mer än jag.... (Akta sej... Jag har röda strumpor idag. :p :rolleyes: )

/FW

Inte vara ledsen. Vi kan lyssna på Depeche Mode tillsammans om du vill. Eller så får du provgasa min nya hoj (gasa, inte köra ;))

Nu är det faktiskt så att jag också behöver uppmuntran! HA! :|

Freppa skrev:
Vi kan lyssna på Depeche Mode tillsammans om du vill.

Då vill jag vara med. Jag har nästan 100 olika CD's (singlar, mixar, album, DVD mm) med DM som jag kan ta med. :banana + lite covers

PenDragon skrev:
Nu är det faktiskt så att jag också behöver uppmuntran! HA! :|

Du sitter knappast ensam på Happaranda stadshotell,,,,,,,

Det är mig det är synd om. 100 mil till hojjjjjen. :gråta

Nyheter
Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024